1/31/2015

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter - Sweet sparkle

Hezkou sobotu,

možná jste už postřehly, že se poslední dobou rozjasňovače na tvář staly velkým boomem. Musím se Vám přiznat, že i mě tato vlna zasáhla a pár jsem jich taky vyzkoušela. Dneska chci představit jeden, který mě překvapil svojí výdrží i svojí konzistencí na úkor své ceny a to je rozjasňovač od Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter v odstínu Golden Lights.


Já osobně aplikuji rozjasňovač vždy po nanesení makeupu, bronzeru a tvářenky. Jako první ho nanáším nad oblastí lícních kostí, kde prozáří mojí bledou, unavenou pleť a dodá tváří jakýsi zdravý a šťavnatý vzhled. Poté ho aplikuji na nos, ale opravdu malinkato, aby nevynikl jeho křivý tvar. Nakonec ho nezapomenu nanést i nad horní ret a pod obočnicový oblouk, kde Vám krásně zvedne obočí a prozáří a zvětší oči. Tak ho mám snad ze všeho nejraději, protože mám opravdu malá očka a rozjasňovač mi pomůže k tomu, aby byla výraznější a prozářenější.

MR Vivid Baked Highlighter 7,5g  koupíte ZDE za 139 Kč,
ve třech různých odstínech

Obal výrobku je jednoduchý, který můžeme znát i u pudrů jiných značek či u tvářenek. Musím ale na druhou stranu přiznat, že je ale z pevného plastu a tak se Vám nemůže stát, že se například při přenášení v kosmetické taštičce jeho obsah rozbije. Proveden je jinak z vrchní strany průsvitné, abychom viděli, kolik produktu nám ještě zbývá a ze spodní strany jako klasicky, neprůhledné, v tomto případě černé. Víčko se otevírá stlačením klasicky nahoru, ale musím se Vám přiznat, že nejednou jsem si na něm nechala kousek nehtu.


složení rozjasňovače

Rozjasňovač je, jak název vypovídá zapečený a hrubě namletý. Jeho konzistence je bílá ze zlatavými odlesky třpytek. Tady musím říci, že mě to zpočátku překvapilo, protože raději mám highlightery z odlesky spíše do bíla než do zlatova. Ale s tímto miláčkem jsem si po chvilce sedla a nosím ho nejen na večerní příležitosti, ale i na každodenní líčení. Je opravdu dobře pigmentovaný a stačí ho opravdu trošku - já osobně ho nanáším štětcem do tvaru špičky, abych ho mohla lépe aplikovat na hrot nosu či očnicový oblouk. Po roztažení či rozmazání štětcem i chcete - li prsty, je krásně ztratí do lehce transparentní barvy ze zlatými třpytkami.


po nanesení - na fotce bohužel moc nevynikne jeho pigmentace

Výdrž je na úkor ceny opravdu fantastická. Vždy, když ho ránu nanesu okolo sedmé hodiny, je schopný vydržet až do čtyř, do pěti do rána. Výsledek je takový, že sice rozjasňovač ztratí trochu lesku, ale pořád se tam drží zuby nehty a nechce se Vás pustit, čehož si opravdu na tomto krasavci cením. :)

Jestli tedy sháníte nějaký rozjasňovač, který patří do levnější kategorie nebo s ním teprve začínáte, doporučuji Vám právě tento. Je to krasavec sice v obyčejném obalu, ale o to více vyniká jeho kvalitní konzistence uvnitř.


A co Vy? Jaký je Váš oblíbený rozjasňovač? :)

4 comments:

  1. Vypada lakave.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky lákavý je, jako ta makrónka a navíc je super, že je ho hodně, takže dlouho vydrží :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)