1/02/2015

schauma shampoo

Dobrý den,

doufám, že jste si patřičně užili přivítání nového roku. A já tu dnes pro vás mám článek o "zázračném" šamponu od SCHAUMA.

Tento šampon deklaruje recepturu se studenými barevnými pigmenty. Co se týče barvy, tak tu bezpochyby šampon má, přesně takovou jako má obal.

Šampon nás má zbavit žlutých odstínů na vlasech, zejména u blonďatých odstínů vlasů a šedivých vlasů.

Balení je bezpochyby autentické a jasně nám ukazuje svůj výrobek. I když je fakt, že po otevření mě barva šamponu trošku zarazila.



Struktura šamponu je moc příjemná. Nijak extra se ale neliší od běžného šamponu. Jak můžete vidět barva je temně modrofialová. Vůni má přesně takovou, jako když si u kadeřnice necháváte barvit "peroxidové" blonďaté melíry.

Já sama jsem měla tyto peroxidové melíry a sestra mě přemluvila a celou hlavu jsem vyzkoušela a nabarvila jsem si ji na blonďatou (Palette E20). Díky melírům barva působila pěkně různorodě (žádný efekt helmy). Po aplikaci šamponu opravdu tón "zbělel" a peroxidové melíry získaly stříbrný podtón až lehce do modra. Vlasy krásně voněly a byly jemné.

Jediné mínus je, že pokud několikrát přeskočíte aplikace a proložíte mytí vlasů jiným šamponem, tak se efekt vytratí. Mně to nevadí, ale někdo, kdo chce vlasy mít vlasy se stoprocentním efektem, tak musí aplikaci poctivě dodržovat.

Ač to může tak vypadat, tak koupě nelituji a ráda ho aplikuji jako zpestření.

popis výrobce

složení

Hodnocení
- za krátkodobý efekt
- peroxidové melíry přecházejí do modré až šedivé

Už jste měli zkušenost s tímto šamponem nebo se chystáte???

3 comments:

  1. Mám ráda šampony od téhle značky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Tento som mala a musím uznať že mi krásne vybielil vlasy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to máš pravdu efekt se mu nedá zapřít ani náhodou a fascinuje mě ta vůně ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)