1/15/2015

Shopping in Kik/Nanu-Nana

Dobré odpoledne kočky,

dnes článek na téma NÁKUPY. Ruku na srdce, která z nás nemá ráda nákupy všeho druhu???? A těmto věcičkám jsem prostě neodolala NEŠLO TO :D.


První věc, která mě okamžitě uchvátila byl ten nádherný polštář, který je prostě úžasný. Na bocích má krásné bílé chlupy a jinak mi připomíná pytlovinu a uprostřed krásný jelen??? Polštář mě očaroval v KIKu a stál kolem 150 Kč a dostala jsem ho od přítele.


Druhou položkou v mém hledáčku se staly dvě nádherné retro plechovky taky v KIKu a jedná stále pouhých 25 Kč. Byly ještě v hnědé barvě a tuším, že byly i čtvrtá barva možná zelená, ale teď si nejsem jistá. Takže ty už taky vlastním jsou nádherné a každá měla trošku jiné nápisy.


A poslední roztomilou věcičkou, která mi přibyla na poličce je cupcake v podobě keramické dózičky, kterou mám z NANU-NANA. Byl trošku dražší jinak bych si koupila aspoň tři, jeden kus byl za cca 100 Kč. Ještě tam bylo provedení větší, ale ten se mi zdál moc "hampulácký".



Toť asi zatím vše co se týče nových "důležitých" nákupů, alespoň za mě. Jinak doporučuji všem co milují krásné doplňky ať sledují pravidelně obchody KIK, ve který seženete moc pěkné dekorace za pěkné ceny.

A co vy?? Máte taky něco podobného nebo se chystáte koupit si něco pěkného na poličku???

2 comments:

  1. V KIK-u majú vždy dokonalé veci za super ceny ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky se mi tam líbí šmejdit, ale musím se mu kolikrát vyhýbat jinak bych toho nakoupila více než potřebuji :D

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)