1/19/2015

Wishlist February 2015 - Let´s Go, Love Pink!

Ahoj, krásky,

je to tak. Dny nekompromisně ubíhají a já tu mám pro Vás další wishlist, tentokrát na měsíc únor. Sice nás tento měsíc teprve bude čekat, ale vzhledem k tomu, jak je tentokrát můj seznam obrovitánský, myslím, že jsem si dala oprávněný náskok :)


1 Blending štětce - potřebuju nutně blending brush. Jasně, doma mám dva, ale tyhle jsou dokonalé, jsou buď ploché nebo do špičky a různě zakulacené. Odkud jsou? No z Ebay za 51 Kč! Myslím si, že na moje začátky to úplně stačí :)

 2 Rival de Loop rozjasňovač - jeden mám, od Makeup Revolution, ale o tomto jsem četla samou chválu až do nebes! Už jsem ho jednou viděla v drogérii Rossmann a je Krásný, takový zapečený a jemně bělounký. Stojí myslím něco okolo 80 Kč.

3 W7 Double Act - co víc si přát než tvářenku a bronzer v jednom? A ještě v tak dokonalé krabičce? Dlouho chci něco od této kosmetiky vyzkoušet a tento pack je mým dlouholetým přáním. Koupíte jí například ZDE za 149 Kč.

4 Giorgio Armani, parfém SI - pamatuji si, jak jsem na tutu boží vůni narazila poprvé v ELLE a byla tam jako tester. Ihned mě zaujala její pronikavá, ne však ostrá vůně dřeva a ovocných vůni. Je prostě překrásná a bude vonět těm, kdo milují sladší a výraznější vůně. :) Mají ho na parfums.cz a cena se pohybuje od 1 262 Kč.

5 Alverde gel na obočí pro blondýnky - já zatím používám jen tužky na obočí, ale poslední dobou mě láká i gel. Dobře vím, že Alverde gely jsou jedny z nejlepších a tak bych ho určitě chtěla vyzkoušet. Seženete v DMku a cena se pohybuje myslím okolo 100 Kč.

6 Bh cosmetics, paletka That´s Heart - znáte youtuberku a vlogerku i blogerku Heart? Já jí zbožňuju a nedávno jsem se dozvěděla, že ve spolupráci s Bh cosmetics vytvořila tuhle úžasnou paletku! Obsahuje 8 stínů, které se dají využít jak pro denní, tak pro líčení na párty, bronzer, tvářenku i rozjasňovač. Mají jí i na pinkpanda.cz za 399 Kč.

7 Makarónky (pouzdro na šperky) - opravdu je to pouzdro na šperky? Ale já tuto funkci ani nepotřebuju! :D Líbily by se mi totiž do nějaké skleněné, průhledné misky jako dekorace a pro ty, kdo by snad hledali nějaké využití, proč je nepoužít jako pouzdro na sluchátka? Seženete kde jinde, než na Ebayi za 20 Kč.

8 Make up Revolution Blushing Heart, Stydlivé srdce - jsem poslední dobou do tvářenek jako ujetá :) Sice je to "napodobenina" Too Faced, ale já tyto spory nějak neřeším :) Je krásná, prý i dobře pigmentovaná a myslím si, že zrovna i tento odstín je vhodný pro bledulky. Seženete na oficiálních stránkách za 219 Kč. :)

9 Avon parfém Ultra Sexy Pink - už ten flakónek od té vůně mě dostal! Miluji puntíky a starorůžovou barvu! Jedná se o novinku Avonu s kategorie ovocné - květinové a mošusové kategorie. Co se mi líbí na tomto parfému je, že je sice sladký, ale krásně jemně voní. Stojí jen 349 Kč.

10 Cupcake na kapesníčky - dvě věci v jednom! Nejen, že se jedná o dokonalou dekoraci do Vašeho pokoje, ale fígl je v tom, že dovnitř cupcake vložíte ruličku toaletního papíru a přiklopíte víčko, takže pak vrchem taháte už hotové "kapesníčky" na utírání rukou či na smrkání. Podle mě je to ideální způsob jak ušetřit kapesníčky a taky cesta k tomu, jak být trochu ekologičtější, :) Mají ho na Ebay v různých barvách a stojí 108 Kč.

11 Bomb cosmetics, Ahoj Kačenko! - kosmetika podobné té Lush, akorát lépe cenově dostupnější. Hrozně se mi líbí, že jakmile kačenku hodíte do vody, krásně se rozpustí do duhových barev, ze kterých je složená. Prodává jí e-shop dekorativka.cz za 55 Kč. No není roztomilá? :)

12 Milani tvářenka, Love Potion - je krásná, růžičková a barbie pink, takže úžasně nechá vyniknout tvářím jak bledším, tak tmavším. Jemná, rozemletá tvářenka, která obsahuje lísky růže je krásně pigmentovaná a prostě neodolatelná. Už jsem Vám říkala, že začínám být "závislák" na tvářenkách? Může být Vaše za 199 Kč a koupíte jí na dekorativka.cz.

13 Huawei Ascend P7 - potřebuju nutně nový mobil a to jako opravdu. Můj mi odešel a já mám teď náhradní, jestli se to tak dá říct. Tento bílý fešák by se mi opravdu líbil, navíc má vymakaný foťáček jak zadní, tak přední na selfie. Doufám, že se k němu nějak dostanu, fotky na blogu by tak dostaly nový rozměr! :) Mám ho vyhlídnutý na mironet.cz za 9 490 Kč :)


Poslední dobou mi připadá, že všechno nutně potřebuju, máte to také tak? A co byste si Vy přáli? Pochlubte se do komentářů :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)