2/12/2015

AVON cocoa butter

Ahoj kočky,

dnes nás čeká článek o běžném pomocníčkovi během chladných dní. Je jím krém na ruce od AVONu.

Dostala jsem ho jako dáreček od mamči (takže to potěší ať dostanete cokoli). Krém jsem dostala lehce před zimou takže zkoušet jsem ho mohla až teď.

Já osobně trpím na suché ruce a někdy mi i praskají v místa přímo mezi prsty. Ale zároveň jsem velký bordelář na to, abych si je pravidelně mazala.



Krém deklaruje, že obsahuje vitamin E spolu s kakaovým máslem. Vůně je bezkonkurenční, celkově produkty od AVONu vždy krásně voní, takže jsem nic jiného nečekala. Při pohledu na konzistenci vidím klasickou strukturu krému, bílá a lehce tekutá.

Po nanesení na ruce v množství lískového oříšku se krém krásně roztírá, ale i když konzistence vypadá lehce, tak je krém hutnější. Po cca 30 - 60 vteřinách roztírání krému se mi na rukou vytvoří lehký mastný film. Ale  není to vrstva, která by byla nějak zvlášť přítěží. Jiné krémy od AVONu mi tvořily film ve stylu "zdrclých" šupinek a ruce byly upatlané a mastné. Po dalších 60 vteřinách po rozetření krému mám ruce hladké a kluzké, ale ne mastného stylu, že nechám prsty na všem.

Důležité je pro mě i to, že na rukou zůstala i ta krásná vůně. Bílá a suchá místa mezi prsty zmizela a ruce vypadají zdravě a upraveně.

Někomu však může i tak vadit lehký film, ale na druhou stranu já potřebuji, aby tam "něco" málo zůstalo, aby se mi ruce opět hned nevysušily.

S rukama po aplikaci můžu krásně pracovat, jen samozřejmě na konzumaci např. jablka "rukou" to není, ale kdo se bude na druhou stranu krémovat a pak jíst holýma rukama :D



stačí opravdu malé množství


Hodnocení

A co vy kočky?? Jaký krém, pokud nějaký používáte vy??


Vaše

3 comments:

  1. Tá vôňa je najkrajšia. A páči sa mi aj to, aký pocit zanecháva na rukách :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to máš pravdu hlavně ruce jsou krásně jemné a hydratované ;)

      Delete
  2. Tenhle krém je úžasný, hlavně jeho vůně. :)

    Life by Peggy

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)