2/28/2015

AVON Ultra Colour Indulgence

Dobré odpoledne drahé slečny,

dnes tu máme pro vás produkt z dílny velmi známe značky AVON. Díky BLOGERKÁM a výzvě jsme měly možnost vyzkoušet tyto krásné rtěnky.

Jde o nádhernou rtěnku. Ale nejde o obyčejné složení, ale o nové - inovativní provedení rtěnky. Jako první se mi líbí její obal. Je krásný a tenký. Nepodobá se běžnému obalu rtěnky a tím vypadá ještě více inovativně. Po vysunutí rtěnky má krásný zkosený řez. Celkově se mi její balení líbí a přidává mu na luxusnosti.

Cena této 3g krasavice je 199 Kč, ale díky akční nabídce v katalogu AVONu ji můžete sehnat za krásných 119 Kč nebo zde na webových stránkách za 99Kč a to za zkoušku stojí.

A teď tedy rovnou ke složení. Rtěnka má podle popisu gelové a hydratační složení, ale zároveň deklaruje nulový obsah vosku. Ano. Rtěnka se mi opravdu zdá jemnější, když ji porovnám s rtěnkou extra lasting, která sice byla v jiné cenové relaci (pořizovací cena 59 Kč), tak mi přijde opravdu jiná - LEPŠÍ. Extra lasting mohu použít pouze, když nanesu pod vrstvu rtěnky ještě vrstvu balzámu (Avon "zázrační kalíšek") jinak mi udělá velmi suché rty. Ale i když jsem nanesla na suché rty rovnou Avon Ultra Colour Indulgence, tak byl efekt o poznání lepší. Já opravdu trpím na velmi suché rty, takže musím vždy nanášet balzám, ale tady jsem byla překvapená, že to nebylo až tak zas nutné.

swatch jednotlivých odstínů

Dále je deklarována i sytá barva. Co se týče tohoto tvrzení, tak je pravdivé. Po nanesení byly rty jemné a svěží s leskem. Po delší době zmizel lesk (ale to je pochopitelné), ale barva opravdu zůstala. Ano nebudu vám tvrdit, že stačí jedna aplikace rtěnky na den, to opravdu ne, ale nemizí ze rtů závratnou rychlostí.

Navíc ty barvy se nám opravdu líbí. Dělají sexy rty a rty jsou plnější, protože nejsou vyschlé nebo plné "žmolků", ale jsou krásně hydratované.

My jsme konkrétně dostaly tři krásné odstíny, které podle nás nesmějí chybět ve sbírce u každé z nás. První barvu, kterou jsme otestovaly byla oranžová daffodil petal, která má i jemnou kapičku červené. Na to, že se jedná o "oranžovku" je barva opravdu dobře nositelná a nám se opravdu líbí. Krásně vyniká k hnědému nude líčení :)



Další odstín byl o něco  výraznější. Červená až vamp barva red dahlia a je sexy a odvážná. Podle nás se nejvíce hodí ke kočičím linkám.




Poslední barvu rtěnky, kterou nám zastoupení Avonu poslalo je nude rtěnka tawny rose. Je sice "nahatá" ale rozhodně není nudná. Je vhodná opravdu pro všechny, kteří by se báli výraznějších barev, jako je třeba již zmíněná red dahlia.





video představující nové rtěnky z řady Indulgence



A závěr? Nám tyto rtěnky připadají úžasné nejen díky jejich luxusním obalům, ale hlavně díky složení, které je dlouhotrvající a hlavně hydratující, což bohužel hodně rtěnkám dnes schází. A co je ještě podle nás na nich super???? KRÁSNĚ VONÍ!!! Podle nás je srovnatelná i dražšími kousky z parfumerie a my jí dáváme jednoznačně zelenou! :)

Vaše


Děkujeme zastoupení Avon za možnost vyzkoušení rtěnek k recenzi.

13 comments:

  1. Replies
    1. taky souhlasím, ale z takové škály barviček je těžké si vybrat ;)

      Delete
  2. Odstínově vypadají krásně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jen tak nevypadají ony opravdu jsou moc pěkné a jemné ;) stojí za vyzkoušení a navíc mají teď akční slevu ;)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Ten odstín red dahlia se mi moc líbí, také jsem testovala, ale dostala jsem jiné odstíny. A jak tak u mě bývá zvykem, hrozně bych chtěla něco, co jsem nedostala, takže si ho nejspíš objednám :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. je opravdu pěkná a taková výrazná ;) a jaké odstíny máš ty?

      Delete
    2. Já dostala pink blossom, peach petunia a honey flower. Barbie, světlou červenou a taková nude :)

      hairOCD

      Delete
    3. ta peach petunia je kouzelná ;)

      Delete
  4. Replies
    1. souhlasím s tebou a plánuješ jejich koupi?

      Delete
  5. Odstiny jsou krasne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. opravdu se povedly a odstíny, které jsme zrovna dostaly byly vybrané na jedničku

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)