2/09/2015

Gabriella Salvete Makeup Matte - It´s Fine. Fine Cover

Ahoj, všem,

je pro Vás těžké najít dokonalý makeup? Pro mě ano a vždy když se na trhu mihne nějaká ta novinka, nevím, jestli do ní jít nebo ne. Jsem ten typ člověka, který jde hurá do novinek a vůbec mu nevadí, když se náhodou sekne. Tak je to se mnou i u kosmetiky. Ale dnes Vám představím něco, co mě příjemně překvapilo i napříč tomu, že to bylo "odsouzeno" v několika recenzích u blogerek. A tím je Gabriella Salvete Makeup Matte.



Makeup mě zaujal už svým obalem. Je skleněný a opravdu bytelný. Už tím mě evokuje. Jinak je obal typický s plastovým, černým víčkem. Produkt se aplikuje pomocí pumpičky, což na makeupu vždy ocením, protože obsah se tak snáze dostává s lahvičky ven a na dně tak zůstává opravdu malé množství.


Gabriella Salvete Matte Makeup 30ml můžete sehnat  každé drogérii nebo na oficiálních stránkách za 199 Kč. Dostupný je ve čtyřech odstínech


makeup má pumpičku, která je podle mě nejvhodnější pro aplikaci



zadní strana obalu - složení najdete v drogérii v příslušném panelu

A teď k samotné konzistenci. Ta je u makeupu vodovější, tekutější a tím se snadněji roztírá. Podle výrobce matuje přesně tam, kde je to potřeba. Což není úplná pravda, protože tento výrobek není stoprocentně matující. Já mám osobně odstín 01 Sand a mělo by jít o ten nejsvětlejší odstín. Když jsem si ho v drogérii vybírala mezi ostatními makeupy různých značek, musím se přiznat, že na mě byl opravdu oranžový, protože jestli mě sledujete delší dobu, víte, že jsem hrozná bledulka. Překvapilo mě, že po rozetření a po vstřebání už tak oranžový nebyl, dostal neutrální odstín a tak jsem to riskla a šla do něj. A ten risk se vyplatil. Opravdu vyhovuje mé suché, citlivé pleti. Po jeho aplikaci se mi nevytváří žádné pupínky ani šupinky. Vždy ho nanáším na denní krém a aplikuji ho pomocí stipple brush nebo beauty blenderu.
Ten, kdo potřebuje ale zakrýt nedokonalosti pleti, jako jsou pupínky, malé jizvičky či velké kruhy pod očima bude nejspíše zklamaný. Makeup není moc krycí, spíše málo a tak nebude stačit těm, kteří mají problematičtější pleť. Já osobně takové problémy nemám, tak mi z této stránky výrobek nevadí.


Parfemace je jemná, příjemná. Makeup sám o sobě obsahuje výtažek ze zeleného čaje a je pravdou, že po něm krásně voní.

Výdrž je optimální, běžná pro drogérkový makeup. Zkoušela jsem ho bez báze jen s denním krémem a vydržel něco přes sedm hodin a poté se začal pomalu ztrácet. Je tedy vhodný i pro Vaší každodenní rutinu :)

Čeho si ale cením na tomto produktu od Gabrielly Salvete je to, že po nanesení nedělá efekt masky a vytváří tak pleť přirozenou a bez šupinek. Na pleti ho skoro necítíte, je jemňoučký a nezatěžuje Váš obličej. Vytváří opravdu matný efekt a tak se Vám nemůže stát, že budete vypadat "naleštěně". Já osobně ho ale vždy trochu přepudruj, hlavně v oblasti T zóny, protože ta je u mě mastnější a bylo by divné, kdybych se leskla právě veprostřed obličeje. Ale to je můj názor a makeupu to nějak neubírá na kráse.


Makeup Matte od GS mě určitě nadchnul. Je vidět, že risknout se vyplácí a já jsem tak našla dokonalý makeup pro zimní dny, který dokonale splyne s mojí pletí. :)

A co Vy? Máte nějaký svůj dokonalý makeup? :)



2 comments:

  1. Vypadá moc pěkně, mně by asi taky vyhovoval, nepotřebuji nijaké větší krytí, stačí mi jen sjednotit pleť, aby byla "hezčí" ale stále přirozená, jestli mě chápeš :D teď mi to perfektně funguje s makeupem od Clarins True Radiance :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě Tě moc dobře chápu, protože mě to taktéž takhle vyhovuje, potřebuji pleť také jen trochu sjednotit :) Clarins? Děkuju za tip :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)