2/01/2015

In News January 2015

Hezké odpoledne, krásky,

dnes jsem tu s novým videem týkajících se jak jinak než novinek. Je to až neuvěřitelné, jak další měsíc skončil a je tu únor. Těšíte se na něj? Já určitě, je to přece ten nejzamilovanější měsíc ze všech! :)

Ale abych se vrátila k prvnímu měsíci v roce, byl pro mě určitě zlomový. Nebylo to jen období zkoušek, ale i "zátěžovým" testem v mém životě. Musím Vám říct, že nebyl zrovna jednoduchý a jsem ráda, že skončil...

Produkty, které jsem si koupila nebo jsem od někoho dostala, byly stejně překvapivé a vůbec jsem je nečekala. Postupně si začínám zařizovat svůj vlastní pokojíček s Káťou tak, jak by se nám líbila budoucí ložnice. A jelikož milujeme tyrkysovou, mentolovou a slabě růžovou zkombinovanou s bílou, byla to pro nás jasná volba. Proto se prosím nezlobte, že propojuji videa i homedeco věcmi, které naleznete vždy ke konci videa. :)

Tak se příjemně posaďte, udělejte si na můj účet dobrou večeři nebo horkou čokoládu, protože jen u jedné nezůstanete! Leden byl totiž pro novinky jako stvořený a já Vám přináším spoustu kosmetických a nekosmetických věciček :)

PS: našla jsem si konečně šikovnou piksličku na to, kam si budu ukládat své oblíbené vosky Yankee Candle :)




PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Maybelline Colossal Go Extreme řasenka (akce 1+1) asi 140 Kč
Maybelline rtěnka, 250 Mauve Glam 89 Kč
Balea balzám na suchá místa, Golden Twenties asi 38 Kč
Gabriella Salvete Matte Make up, 01 Sand ZDE 199 Kč
Maybelline Color Tattoo, 65 Pink Gold 128 Kč, nebo ZDE
L´oreal Studio Line Hot Liss 120 Kč
L´oreal micelární voda 136 Kč ZDE
L´oreal Sublime Glow pleťové tonikum 119 Kč ZDE
Schwarzkopf Taft Mousse okolo 80 Kč

HomeDeco a ostatní věci
zlatý plastový rámeček, Kik
retro plechovky, Kik
keramický cupcake, Nanu Nana
svíčka měnící barvy, Glade

Oblečení
F&F červená mikina se sněhuláčkem, 128 Kč


CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - červená mikina se sněhuláčkem, F&F
líčení - Ryor, Uma, Gabriella Salvete, Rimmel, MUA, Dermacol, Makeup Revolution, Makeup Revolution paletka Run Boy Run, L´oreal, RL de Young
nehty - Gabriella Salvete Stars Enamel, 04 Mistero Grey

NA CO NATÁČÍM
video - Sony HandyCam


A co Vy? Koupili jste si minulý měsíc nějakou kosmetickou či nekosmetickou novinku, která Vás zaujala? :) 

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)