2/08/2015

Makeup Revolution RUN BOY RUN!

Hezkou neděli, Vám všem,

užíváte si dárků, které jste dostali k Vánocům? Já určitě a jsem hrozně ráda, že jsem dostala to, co jsem si přála. Dnešní článek bude o jednom takovém dárku a to takovém, který mě udělal ohromnou radost a tou je paletka nude odstínů od Makeup Revolution Run Boy Run.


Samotná paletka přišla zabalená v krásném, papírovém obalu, který je tak krásný, že ho prostě nemůžu vyhodit. Celkově mi takové produkty, které takto přijdou evokují, že si designer paletky dal opravdu tu práci, aby Vás potěšil a že se jedná opravdu o výrobek z té lepší řady a úrovně.
Samotné balení je provedeno jednoduše, ale opravdu luxusně. Povrch paletky je sice vyroben z plastu, ale opravdu bytelného a tak se Vám třeba nemůže stát, že by se Vám během cestování paletka rozbila. Obal je jinak v lesklém provedení se zlatým logem značky Makeup Revolution.


Paletku Makeup Revolution 13g, můžete koupit ZDE za 299 Kč


zadní strana paletky

Značce dávám velké plus za obří zrcátko. Je to praktické, krásně se s ním nalíčíte. Součástí balení je i pěnový oboustranný aplikátor, který ale já osobně nepoužívám, protože mi přijde jako u jiných značek tuhý, tvrdý a když se s ním pokoušíte líčit, tak Vás prostě škrábe do oka. Nejvíc se mi ale snad líbí to, že v poslední řadě uvnitř paletky najdete i průsvitnou folii s jednotlivými názvy očních stínů.

oční stíny s folií, která obsahuje názvy jednotlivých stínů

Paletka Run Boy Run je limitovaná a skládá se celkem z osmnácti odstínů. Horních dvanáct je se shimmerem, tedy se třpytkami a zbylé v kulatém tvaru jsou matné. Jak jsou na tom ale jednotlivé odstíny z pigmentací?

Celkově bych řekla, že všechny barvičky se shimmerem mají opravdu krásnou a velkou pigmentaci. Sice nejsem moc příznivcem stínů právě se třpytem, ale na této paletce oceňuji to, že ho právě jednotlivé oční stíny obsahují opravdu jen v malém množství. Konečný efekt po aplikaci štětečkem či prstem tak na Vás nepůsobí příliš třpytivě či dětinsky.
Naopak spodní stíny bez shimmeru jsou na tom o něco hůře. Více práší, pigmentace je opravdu nízká a já pokaždé, když si vyberu béžovou nebo světle hnědou mám pocit, že si vlastně aplikuji pořád tu stejnou barvu. Upřímně musím říci, že mě v tomto paletka zklamala. Ale reputaci si u mě vylepšila tím, že obsahuje dva základní stíny, které by podle mě neměly chybět v žádné paletce - a to černou a bílou. Navíc jsou úžasně pigmentované, takže další plus pro Makeup Revolution. :)


Nechci Vám tady vyjmenovávat jednotlivé stíny a popisovat je, vyberu tedy jen ty, které mě opravdu zaujaly. První kráskou, kterou jsem objevila až po několika líčeních je Break Out From Society. Jedná se o krásně červeno - cihlovou barvičku, ze zástupu stínů se shimmerem. Je úžasně pigmentovaná a líbí se mi na ní, že oživí "nudné" nude líčení. Já jí osobně miluju, když jí nanesu na ohyb očního víčka. Oko se mi pak krásně rozjasní a dodá mu opravdovou záři. Další a neposlední peckou je stín Trying To Catch You. Jedná se o bílo - starorůžový odstín s kapkou třpytu. Když se mi nechce moc líčit nebo zrovna nemám náladu na líčení očí, tohle je můj jasný favorit. Nanesu ho pomocí blending brush a rozmáznu ho i nad obočnicový oblouk. Osobně si myslím, že by byl i krásný jako rozjasňovač na hřbet nosu :)


první řada očních stínů se shimmerem


druhá řada očních stínů se shimmerem


třetí a poslední řada matných stínů

Výdrž je klasická, optimální. Za tu cenu si myslím fantastická. Když ještě pod oční stíny nanesete primer (což si myslím je nezbytnost u jakékoliv paletky) dostanete konečný výsledek podle mě 7 maximálně 8 hodin. Pak se pomalu začínají stíny slévat dohromady.


A závěr? Myslím si, že paletka je určena pro toho, kdo hledá nenudnou kombinace nejen nude odstínů na každodenní líčení. Paletka mě sice trochu zklamala pigmentaci dolních stínů bez shimmeru, ale i tak si v mém srdci našla místečko, protože má v sobě něco, co Vás dostane. Kombinace zlaté a starůžové a hnědé je prostě pecka a já to miluju, proto taky tato paletka u mě zabodovala. Myslím si, že v kombinaci a ve srovnání cena versus kvalita zaboduje nejen u mě, ale i u Vás :)

A co Vy? Máte také svojí Makeup Revolution paletku? A kterou a jste s ní spokojeni? :)


4 comments:

  1. Barvičky se mi líbí, vybrala bych si :) Zatím žádnou paletku Revolution nemám :/ Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě do ní jdi nebo si vyber nějakou jinou. Za tu cenu jsou opravdu fantastické :)

      Delete
  2. Už delší dobu po značce Makeup Revolution pokukuji...budu si muset už konečně něco objednat :D
    FASHION & BEAUTY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rychle do toho! :) Pak mi dej vědět, co jsi si objednala a jak jsi spokojená :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)