2/06/2015

Maybelline Color Tattoo - It´s really perfect?!

Krásný pátek, Vám všem!

Víkend je před námi a já bych Vám chtěla přinést první recenzi, která je podle mě tak trochu spjatá s Valentýnem, na který všichni zamilovaní tak netrpělivě čekají. Dnes budu recenzovat sladké růžové oční stíny od Maybelline Color Tattoo, v odstínu 65 Pink Gold.

Jestli mě sledujete delší dobu, určitě jste si všimli toho, že růžové barvě postupně picházím na chuť a proto i při výběru svého prvního Color Tattoo jsem váhala, jestli sáhnout po mé oblíbené modré nebo po růžové. Nakonec jsem se rozhodla vzít tuto krasavici v odstínu Pink Gold. A také jsem se jí rozhodla vzít pro to, že hodně blogerek i běžných kosmetických "závisláků" si tyto oční stíny chválí pro svojí pigmentaci a intenzivní barvu.

Balení produktu je provedené sice jednoduše, ale opravdu luxusně. Jedná se o kalíšek, který je skleněný a průsvitný, takže jednoduše uhádnete, kolik Vám chybí do konce. Víčko je klasické, šroubovací a plastové.
Maybelline Color Tattoo koupíte například ZDE za 149 Kč, v různých odstínech


Konzistence je opravdu taková, jak se o ní proslýchá. Color Tattoo jsou gelové a velmi intenzivní stíny, takže mají velikou pigmentaci. Já je osobně nanáším blending brush(em), aby se mi krásně roztáhly  po celém pohyblivém víčku. Co musím pochválit je to, že i když se jedná o gelové linky, tak se nehrudkovití ani neslévají po delší době, co je máte na aplikované. Jsou bez třpytek, ale zároveň i takové zářivé, takže krásně rozjasní Váš pohled. Myslím si, že zrovna tento odstín by byl vhodný pro projasněni nadočnicových oblouků místo rozjasňovače. Výhodou je, že zrovna Pink Gold je krásný, perleťový odstín a tak se dokonale hodí na každodenní nošení. Já ho strašně moc ráda kombinuji společně s hnědými nude tóny, kdy ze všedního líčení udělá další zajímavou variantu.


swatch - i když se jedná o světlý stín je opravdu pigmentovaný

Výdrž je opravdu fantastická. Je až neuvěřitelné, co tenhle malý kouzelník dokáže. Po aplikaci se Vám sice může zdát, že se začne slévat, jak to mají ostatně gelové stíny ve zvyku, ale tento krasavec to naštěstí nedělá. Je sice pravda, že ke konci dne se začne nepatrně slévat k ostatním očním stínům i s pomocí primeru, ale to mu přece po celodenní dřině můžeme odpustit. :)


Na závěr bych chtěla říci, že to jsou jedny z nejlepších stínů vůbec, co jsem si kdy pořídila. Díky své konzistenci Vás nejen příjemně překvapí, ale je k dispozici i hodně barevných variant od modré, k zelené až po středně nude odstíny. Profláknuté a všemi známé Color Tattoo jsou opravdu úžasné a já jsem ráda že se můžu přidat do té skupiny lidí, které si je oblíbili :)

A co Vy? Máte také doma nějaké Color Tattoo? A také jste si je tak oblíbili? :)

8 comments:

  1. Vyzerajú krásne :)

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsou krásné, určitě do nich jdi! :)

      Delete
  2. Tento odstin vypada hodne dobre, diky za tip.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď, je takový jemný a perleťový, takže si myslím, že krásně vynikne ke každodennímu líčení :)

      Delete
  3. Color tattoo jsou vážně moc super věc. :-) Jako poslední kousek jsem si koupila černé a používám je na horní oční linky, přijde mi to jemnější, než gelové a tekuté oční linky. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vidíš, to by mě nenapadlo, to určitě vyzkouším, až mi dojdou ty moje :)

      Delete
  4. Ahojky, já mám doma 4 odstíny a mám je fakt ráda, nejradši mám právě tyhle růžové, taky už se blížím ke dnu, ale mám je už přes rok. :) A jsou pořád funkční a skvělé.
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, Ráďo :)
      taky plánuju se vrhnout na další, asi na nějaké hnědé nebo modré :) Opravdu ani po roce nezasychají?

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)