2/15/2015

Nejen valentýnské novinky z IKEA

Hezkou neděli, kočky,

už se těšíte na první jarní dny? Já určitě, i když zima nebyla, všechno začne rozkvétat a první cibulky tulipánů či narcisků začnou "rašit" ven ze země. S předčasnými jarními dny Vám dnes přináším tak trochu "oddych" od kosmetických článků, protože si myslím, že je to občas potřeba :)

Do Ikei jezdím poslední dobou strašně moc ráda. Musím se přiznat, že se jedná o můj nejoblíbenější komplex s nábytkem vůbec v Česku. My (naše celá rodina) konkrétně jezdí na Černý most, protože zrovna v okolí Prahy nebydlíme a toto je pro nás nejbližší Ikea :)

Jak se Kačka zmiňovala v minulých novinkách, hrozně nás zaujala edice, kterou Ikea přinesla na svátek všech zamilovaných. Mě se především nejvíce líbila vonná strukturovaná růžovo bílá svíčka se srdíčkem a skleněná váza. A tak, jelikož zařizujeme poslední kroky k nové kuchyni, rozhodla jsem se jet taky.

První, kam jsem se chtěla vrhnout, bylo samozřejmě jídlo! Miluju jejich studené tousty, placky a rolky! Poslední dobou jsem si oblíbila švédský chléb s lososem, který je takový zajímavě nasládlý díky jejich speciální omáčce, takže za mě yummy a Ikeu nikdy nepouštím s plným žaludkem :)

moje oblíbená švédská rolka s lososem

Neonová kolekce nábytku SPRUTT, která určitě nezaujala nejen mě!
Například neonové koše můžete pořídit za 799 Kč. 

video kolekce SPRUTT


 ukázka valentýnského prostření stolu v bílo růžové variantě, není to krása? 

ukázka pracovny pro dospívající dívku - jde vidět, že letošní rok asi povedou jasné a zářivé barvy!

Nedokázala jsem Vám ani vyfotit, jak ta kuchyň byla přenádherná. Připomíná mi staroanglický jemný styl a jestli si někdy pořídím kuchyň, určitě budu přemýšlet nad touhle kráskou :)

Ukázka obývacího pokoje. Je provedený do takových zemitých hnědých barev společně s bílou a v akcentu s modrou. Mě zaujal s mamkou ten modrý kůň, který byl určitě také záležitostí valentýnské edice a je v provedení i v červené barvě. Stojí 399 Kč.

vizualizace verandy v dřevěném provedení

retro starorůžový obývací pokoj v staroanglickém stylu

Kdo by nemiloval zajímavé provedení úložných prostorů a zásuvek od IKEI? :)

Já jsem je nazvala jako jarní polštářky, protože ve mě evokují abstrakci právě rozkvétajících cibulek 

A s čím jsem si udělala radost já? 
váza SOMRIG za 29 Kč
svíčka asi 40 Kč? (na oficiálních stránkách jí nemůžu nalézt)








Líbil se Vám článek? A co Vy? Také rády jezdíte do IKEI? :)

5 comments:

  1. hezké fotky :)) do IKEI moc nejezdím:/

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. u nás to taky není moc časté zrovna co by kamenem dohodil ji bohužel nemáme (nebo spíš naštěstí) ;)

      Delete
  2. Parádní článek, pro mě, co se do Ikey dostanu jednou za půl roku i méně. Tak mě baví ji aspoň vidět takhle nebo na videích. :)
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee tak to jsem ráda, že jsem Ti udělala radost! :)

      Delete
  3. Musim rict, ze v Ikea mely moc hezke valentynske veci... skoda, ze jsem se tam nedostala alespon pro ty srdickove svicky. urcite to musi moc hezky zdobit pokoj. Prijde mi, ze clovek by mel jet do Ikei spis jen tak narazove, a nic od toho necekat. Protoze vetsinou kdyz jsem tam jela pro konkretni vec :D tak ji jak na potvoru nemeli....

    a jak pises, je lepsi ze to nemame nekde u nosu :D jinak bych tam musela chodit pravidelne, kdybych nedejboze bydlela kousicek :D :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)