2/02/2015

News 02/2015

Dobrý den,

a máme tu zase další obsáhlý článek na téma novinky. Tak copak je kolem nás zase nového a co si zaručeně nesmíme nechat utéct????

---------------------------------------------------------------------------

Kreativní firma IKEA nám zase přináší další novinky a tentokrát na téma SVÁTEK VŠECH SRDCÍ (Valentýn). Můžu vám říci, že když jsem viděla všechny ty pěkné věci (samozřejmě všechny růžové), tak se mi hned začal rodit v hlavě nákupní seznam. A co všechno mě zaujalo???

  • vonná svíčka ve skle, která vám navodí krásný pocit romantiky a to nejen na sv. Valentýna

  • vonná svíčka v kovové misce, která má krásné perforované srdíčko uprostřed a navíc je k dostání ve dvou barevných provedení
  • váza, která mě uchvátila a už se těším, až ji uvidím na živo a má dokonce hned několik barevných variací, takže se bude hodit do různých interiéru
ještě zůstaneme u IKEA, ale nyní už ne ve valentynském oddělení ;)
  • svícen, který mám tu čest už vlastnit a můžu vám říci, že po zapálení čajové svíčky dělá absolutně nádherné stíny toho, jak se plamínek láme o skleněné hrany, za mě palec nahoru

  • vonné svíčky čajové, která mám ve verzi malina samozřejmě, že nemáme jen tyto, ale moje sestra s mamkou se zamilovali do vanilkové zmrzliny, perfektně se hodí do svícnu nahoře
  • vonná svíčka, ale tentokrát v krásné skleněné dózičce s víčkem, takže potom je to vhodná dekorace pro vás interiér, tu nemám, ale líbí se mi
  • květináč, který moje sestra využila na štětce a vy mu jistě také ve svém líčím koutku najdete vhodnou funkci
  • květiny, které se budou hodit do váziček a navíc vám nezvadnou, přiznám se, že se odvážím naplno pochválit, až je uvidím na živo - to jejich zpracování

---------------------------------------------------------------------------

A v novinách nesmí chybět proslulé essence ;), tak šup šup jdeme na novinky této značky.
Máme to hned dvě edice, které jsou v prodeji a jsou jimi I love nude a Like an unforgettable kiss, a právě té druhé se podíváme na zoubek.
  • duo tvářenka, která se perfektně hodí ke svátku, který nás v únoru čeká, ale musím říci, že designu krabičky jsem v rozpacích, protože si myslím, že mohl být mnohem hezčí a nápaditější, to co vidím před sebou se moc stylu essence nepodobá, design se mi zdá trošku "pouťový" a nedodělaný, ale jinak stojí za povšimnutí, existují 2 verze


  • lak na nehty, který je hned ve čtyřech provedení, odstíny jsou krásné jemné pastelové a docela mě zaujal ten oranžový a fialový, který doma ještě nemám, jinak si kolekce drží barvičku růžovou = Valentýn a klasická mint oblíbená snad všemi ;)
  • vůně, a v neposlední řadě je to tato vůně, kterou chci vyzkoušet, jen co vejdu do nejbližší drogérie, docela mě zajímá

---------------------------------------------------------------------------

Na jeden produkt této značky jsme měly tu čest dělat recenzi, ale protože je to stále poměrně nová věcička, tak ji ještě zařazuji znovu sem, máte také zkušenosti s produkty této značky????
  • šampon capillus s kofeinem

---------------------------------------------------------------------------

A novinky se nevyhnuly ani známé oblíbené značce e.l.f., která se nenechává zahanbit před ostatními. A její lákavé novinky můžete teď vidět (samozřejmě jen lehce nastíněné, protože novinkami se to na webu jen plní).
  • krásné quatro tvářenek, které okouzlí mnoho z nás, navíc disponuje krásným zrcátkem, quatro nám dává možnost vytvořit krásné odstíny tvářenky, takže pokaždé můžete z domu vyjít trošku jinak a líčení více podle sebe přizpůsobit situaci a ročnímu období
  • krémové oční stíny, e.l.f. nám přímo zaručuje máslovou konzistenci této nádherné paletky, která je hned v několika barevných variacích, už mě znáte a tak víte, že paletky miluju a nepřestanu si pokaždé nějako další novou přát a tyhle se krásné hodí na únorovou romanci a ty studenější fialové odstíny vybuzuji k experimentům, no nemilujete ji už teď?? já ano

---------------------------------------------------------------------------

A i MR má novinky a k svátku všech srdcí se krásně hodí. Tak koukněte co nám nachystala tato kosmetická značka.
  • lesk na rty, který svým názvem ohnivá bouře vybuzuje k romanci a vášni Vám na rtech vykouzlí krásný červený odstín, opravdu žhavý produkt

---------------------------------------------------------------------------

Velkou oblibou se těší tato značka vonný dekorací do bytu. Já se přiznám, že takovou vášeň a lásku nemám, ale vy ano a to je nejdůležitější, tak se podívejte co nám YC přináší.

Za prvé neprošvihněte akci a mrkněte dál co je v akci pro nás k dispozici.





Berte to jako tip na nákup ve výhodných slevách YC. ;)



Doufám, že vám článek něco přinesl a minimálně jste se podívali na nové věcičky a v případě YC se nechali inspirovat výhodným nákupem.

Mějte krásný den a užívejte života ;)

4 comments:

  1. Ty vázičky jsou krásné :) Já se vůbec do Ikey nedostanu :( a nevím, jestli posílají zboží i poštou. Slevu YC jsem taky využila a ještě se chystám koupit tu voňavku od essence, protože nesmí chybět v naší sbírce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tj ty vázičky se mi moc líbí a s tou květinou si je plánuji koupit ;-)

      Delete
  2. Sakris, ty Ikea veci, hlavne svicky, vazy jsou opravdu moc pekny :D premyslim, ze bych si tam udelala v unoru vylet necekane :D snad to tam jeste budou mit. mnohdy se mi stalo, ze jsem tam jela za necim konkretnim a ono to zrovna nebylo.. takze tam jezdim radsi se prekvapit a bud neco koupit nebo ne :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky tam plánuji výlet už brzo mají tam moc pěkné věcičky jj člověk tam musí jet jen tak a pak tam mají pěkné věci ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)