2/18/2015

Uma Make Up Base recenze a můj osobní názor na makeup báze obecně

Ahoj, všichni!

používáte nějaké přípravky předtím, než si nanesete makeup? U mě je to většinou jen denní hydratační krém, protože mám velmi suchou pleť. Ale primer pod makeup? Musím přiznat, že i když o něm bude dnešní článek, nikdy jsem mu moc nepropadla. Přijde mi zbytečné pod makeup už aplikovat další "zbytečnou" vrstvu. A tak Vám dnes představím primer od Uma make-up base.


Na úvod ještě chci říci, že chápu, že pro někoho, kdo má opravdu problematickou pletˇ, může být báze záchranou, jak na nečekané a nevítané pupínky. Tyto nedokonalosti pleti může pomoci "vyhladit" a pleť tak sjednotit. Podle mě je ale zbytečné primer pod make up aplikovat u někoho, kdo má bezproblémovou pleť. Ano, můžete říci, že nikdo se nenarodil s dobrou pletí (ani já ne, pamatujete jak jsem Vám vyprávěla o svých obřích kruzích pod očima?) ale mnoho těchto "přestupků" jde sjednotit buď makeupem s lepších krytím či korektorem. Proč zatěžovat pleť další vrstvou?
Ale dneska nechci soudit všechny primery světa a "zaškatulkovat" je do kategorie nevítáno na mojí pleti. Dnešek bude o podle mě dobré bázi, která občas mě samotnou spasí ne spíš tolik před mými nedokonalostmi, ale spíše před tím, když zrovna nemám dostatek času.

Já bázi pod makeup používám osobně jen tehdy, když zrovna spěchám a kvapím uprostřed dne. Jestli mě už znáte, jako takový "primer" upřednostňuji nějaký hydratační nebo mastnější krém. Po jeho nenesení vždy pár minutek ráno počkám, než se vstřebá a poté samotný makeup aplikuji pomocí stipple brushe či beauty blenderu. Ale copak dělám, když se ráno nalíčím a zůstávám třeba doma a nelíčím se? A pak se potřebuji uprostřed dne nalíčit?
Je jasné, že se znovu nenakrémuji denním krémem. :) V tu chvíli přichází na řadu právě primer, kterého opravdu stačí namazat malinkato (právě jako mastnějšího krému) a mám tak vystaráno a  na pleti se mi tak netvoří šupinky, kvůli mé suché pleti. Osobně ho používám jako takového pomocníka na rychlé hydratování pleti a můžu Vám říci, že pak nemusím řešit těch několik minut, kterých musím čekat, když právě nanesu svůj oblíbený pleťový krém.

Ale abych se tady moc nerozepisovala a Vám to tak nepřipadalo moc "okecávací" teď bych Vám chtěla něco napsat o této konrétní bázi od Uma cosmetics

Balení produktu je opravdu jednoduché, provedené do černo - bíla a musím Vám říci, že obal mě trochu zklamal, nikdo si s ním nevyhrál i možná proto, že tento primer patří mezi levnější kousky. Působí na mě opravdu levně i když obsah už je na tom opravdu lépe. Víčko je zacvakávací a tak předejdete tomu, že by báze přetékala z obalu.

 Uma Make-up base, 20ml můžete sehnat na dekorativka.cz nebo v drogérii Teta, kde má tato kosmetika svůj samostatný stojan. Cena se pohybuje okolo 139 Kč.


zadní strana produktu

 složení Uma báze

Samotná konzistence je tekutější, ale po rozmazání na pleti (nevím jak Vy, ale já vždy bázi rozmazávám pomocí prstů jako krém na pleti) je mazlavější. To je i trochu nevýhoda, protože mi občas připadá, že báze je taková neobvykle mastná, nevím, ještě jsem se s tím nesetkala. Po vymačkání z tubičky má perleťovou barvu, ale po aplikaci se stane transparentní. Co na ní oceňuji je to, že neobsahuje shimmer. Já tak po jejím nanesení nevypadám jako špatně osvětlená disco koule. :) Báze má jen malou parfemaci, které si však nevšimnete, protože je opravdu nenásilná, ale příjemná. Cítím v ní tak trošku vůni slunečnice.

swatch báze

Výdrž je klasická, pro mě optimální. Vydrží tak necelých sedm hodin, pak se začne makeup na některých místech slévat. Není to ale žádná katastrofa a tak se nemusíte bát, že to bude vypadat nějak hrozně. Podle mě je to dobrá výdrž pro bázi z drogérie.


Pro mě je to dokonalý pomocník pro rychlejší líčení bez čekání a musím říci, že i když trpím na póry na nose a okolo jeho oblasti, tak báze mi je dokonale vyhladí. Díky tomu, že je transparentní, tak krásně splyne s pletí a není moc nápadná, prostě jako denní krém a za to si jí vážím.  :)








A co Vy? Používáte bázi? A jaká je Vaše nejoblíbenější? :)

4 comments:

  1. Pro mě je ideální make-up, který drží celý den i bez báze. :) Ale co si budeme povídat, některé tu schopnost nemají a tak občas použiju primer (bázi). Také si nejdřív dávám hydratační krém, nechám vstřebat. A pak bázi nebo rovnou make-up. Zkusila jsem několik bází a připadají mi stejné, i když jsem zatím měla všechny takové "gelové" průsvitné. Naštěstí pleť mám vcelku dobrou, bez nějakých pupínků a flíčků, spíš občas potřebuju zahladit vrásky, takže když se někdy vzbudím pomuchlaná, tak sáhnu po bázi. :) Z těch, co mám, jsem si jednoznačně oblíbila tu od Ryoru, připadá mi nejlepší a jde použít i pod stíny a rtněku. Psala jsem o ní na mém blogu. To balení UMA fakt není hezké a s balením 20ml bych vystačila tak na rok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty mi úplně mluvíš z duše! :)¨
      No jo, to je jako že nepochopím, jak si někdo může fixovat sprejem makeup :)
      ale jak říkáš, dokonalý makeup má vydržet i bez primeru :)

      Delete
  2. Moc pěkný článek! :-)
    Já jsem už zkoušela bázi od Rimmelu a ta byla moc fajn. Pak mám bázi od NYC, ale ta je se třpytkami, je celkem dost tekutá a pleť se po několika hodinách leskne, jak kdyby byla mastná a to se mi pleť nijak extra nemastí. Nicméně nestěžuju si, na občasné použití je fajn. :-)
    No a mezi top patří jednoznačně báze od Dermacolu - satin make-up base je fakt dokonalá. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. díky za tip na bázi na Dermacol a pochvalu za článek ;) vidíš já od Rimmelu taky měla a taky se mi zdá docela dobrá ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)