2/11/2015

Valentine´s outfit

Dobrý podvečer,

dnes článek zase z krabičky s názvem OUTFIT. A jaký nás asi čeká??? No přece svátek sv. Valentýna nebo jak ho můžete znát z článku zde svátek všech srdcí.

Abych řekla pravdu k tomuto outfitu mě inspirovala ta krásná sukýnka, která se schovává pod číslem 3 (ale o ní až později). ;)


1. černý kabát Vero Moda Capella se mi moc líbí díky svému střihu lehoučce do áčka (ale opravdu jen lehce bez velkých volánků, které by se mi až tak moc nelíbily k sukýnce), navíc nejvýraznější aplikací je kovový zip uprostřed ZOOT

2. černé rolákové tričko, něco přiléhavého se moc hodí k sukni s volánky a navíc není to obyčejné tričko s rolákem, které by mohlo působit nudně, ale na ramenou jsou decentní průstřihy, které dodávají roláku na zajímavosti a na sv. Valentýna dodá lehký nádech vzrušení ;) CHOIES

3. Adelaide sukeň je naprosto mým favoritem, já miluju retro a ta starorůžová spolu s puntíky je naprosto geniální za mě palec nahoru, navíc má krásně řešený pas a outfit na sv. Valentýna se bude hned jevit zajímavější ve stylu retra, nevím co víc říci jen to, že se zařadila do mého wishlistu sugarbat

4. náušnice ve stylu malých pecek v krásné starorůžové barvě, líbí se mi, ale šla by i varianta vyměnit je za provedení v černé barvě, protože puntíky na sukni nám to dovolují ;) šperky LeClay

5. černá peněženka s motýlkem Ella  je krásný romantickým doplňkem celého outfitu a navíc se hodí i k lodičkám, líbí se mi i lesklé provedení, no není pěkná??? ZOOT

6. černé lodičky, které se krásně hodí k roláku a sukni a navíc přidávají romantičnost díky krásné aplikaci motýlka na zadní straně lodiček, moc zajímavý kousek, který se jistě nehodí ke všemu, ale k pečlivě propracovanému outfitu a příležitosti udělá každé dámě velkou službu, líbí se mi jejich netradičnost ;) CHOIES



A co vy??? Slavíte sv. Valentýna??? A jaký outfit připravujete pro svého miláčka???



užijte si sv. Valentýna Vaše

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)