2/14/2015

Valentýské shrnutí

Krásný večer,

dnes máme Valentýna a já bych vám se ráda vložila několik fotografií, které provázelo našim Valentýnem.

Krásná vonná svíčka, které jsem neodolala a k Valentýnu se náramně hodí.


Ještě jsem dostala krásnou vázičku a růžičku z IKEA od svého milého drahouše :-*


Tady článek o outfitu na Valentýna v retro stylu.


A dnes ještě tuhle absolutně nádhernou houpačku s medvídkem, která je absolutně boží no podívejte se sami. A k tomu ještě navíc 3 krásné svíčky ve tvaru srdíčka se vzorem růžiček a navíc jsou vonné.


A to prý není vše, i když by mi to stačilo ....


Doufám, že si každý a každá z vás užil/a Valentýna nejvíce co to šlo :)

Vaše

4 comments:

  1. Replies
    1. právě ta mě dostala je to tak roztomilý a navíc krásný prvek do našeho pokojíku ;)

      Delete
  2. Já žasnu, že se ta kytička v té váze nepřevrátí :)))) Houpačka je kouzelná :)
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky se divím, ale i tak ji plánuji zastřihnout ;) jen ještě nebyla příležitost :D

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)