3/08/2015

Avon Essential Balance 2 in 1 Shampoo & Conditioner - What is worry?

Hezký večer, krásky,

taky nedáte dopustit na to, aby Vaše vlásky dostávaly tu nejlepší péči? Já určitě ano a tak se jím snažím dát tu nejlepší péči. Já osobně nejvíce miluji vlasovou péči od L´oreal a taky na ní nedám dopustit. Jak je to ale s jiným značkami, které jsou na tom cenově o trochu lépe a tím pádem i přístupnější? Dneska jsem si vzala na "paškál" Avon Hair Care Essential Balance, který má tu výhodu, že je 2in1 a obsahuje jak šampón tak kondicionér. Konkrétně mám vůni mango & zázvor, který miluju a tak mě to velice zajímalo :)

Tento šampón od Avon 250  ml, můžete sehnat v aktuální kampani za zvýhodněnou cenu 39 Kč. 

Tento výrobek společně s maskou na vlasy jsem dostala od Toma jako jeden z valentýnských dárků. Byla jsem z toho opravdu nadšená, protože mám osobně značku Avon ráda a šampóny mě nikdy nezklamaly.
Ale teď k samotnému balení. Je jednoduché, plastové, takové, které neurazí ani bohužel nenadchne. Vpředu samotná nalepovací etiketa obsahuje název konkrétní řady s obrázkem konkrétní vůně. Víčko je klasické, zaklapávající, které umožní to, že se Vám produkt nikam nevylije. Takže za mě určitě pochvala Avonu :)



Konzistence je hustější, není tedy vodová a celkové složení vám dodá příjemnou pěnivost. Šampón má takovou broskvovou barvu a intenzivněji voní po mangu. Jestli někdo z Vás Avon používá, zajisté víte, že je typický právě výraznějšími vůněmi, které však nejsou agresivní.

swatch produktu

Po umytí vlásků však přichází problém. Ano, musím se přiznat, už to spojení šampónu a kondicionéru mě přišlo osobně dost prapodivné a nedůvěřovala jsem mu. Popravdě, jak se tyto dvě úplně rozdílné složky mohou spojit a vytvořit něco úžasného, když každý z nich plní úplně jinou funkci? To upřímně, nevím. Tom mi koupil právě ten typ šampónu, který je vhodný pro všechny typy vlasů (kluk přeci neřeší x druhů šampónů, zda jsou pro mastné či poškozené vlasy) :)
Ale abych se vrátila k výsledku po umytí. Je abych řekla upřímně - bohužel šílený. Vlasy jsou hrozně tuhé, připadají mi, jako by se měly každou chvíli sjednotit do jednoho obrovského "pramenu". Nejdou ani dobře rozčesat, jak Tangle  Teezerem, tak i klasickým kartáček. Po vysušení fénem vypadají vlasy vyčerpaně, unaveně a bez lesku. Při česání se rozlétávají na všechny strany. :(

Zkoušela jsem použít i balzám, ale výslednému efektu to nijak nepřidalo. Vlásky mi po umytí vydrží klasicky, dva dny, (to je maximum, co od šampónů očekávám) ale s tím, že mám vysušenou pokožku hlavy a to není rovna moc příjemná věc.


Upřímně musím říci, že se tento pečující přípravek moc Avonu nepovedl. Celkově bych řekla, že já osobně u Avonu preferuji spíše dekorativní kosmetiku (kterou mám čím dál raději) než tu pečující. Nevím, zda - li byl výsledek způsobený tím, že mám citlivou pokožku a poškozené vlasy, ale beru to tak, že šampón je určený pro všechny typy vlasů.







A co Vy? Jak Vám vyhovují šampóny od značky Avon? :) 

4 comments:

  1. Taky jsem měla, a dopadlo to stejně. Dopoužívala jsem jako sprchový gel, protože ta vůňe byla fakt příjemná.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi to u mě dopadne stejně :( každopádně máš pravdu, vůně jsou boží! :)

      Delete
  2. Tyhle šampony 2 v 1 a celkově šampony z Avonu moc nemusím, nikdy mě žádný nepřekvapit,ale vůně mají úžasné :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)