3/01/2015

AVON tyčinka proti akné

Dobrý večer,

dnes pokračujeme opět se značkou AVON. Tentokrát si na drobnohled vezmu korekční tyčinku - tyčinku proti akné.



Abych se přiznala, tak asi trpím někdy "opožděnou pubertou" jinak si občasné období pupínků na obličeji nedokážu vysvětlit.

Nedávnou jsem měla ofinu, tak jsem řešení tohoto problému oddalovala (pod ofinou není nic vidět :D), ale teď jsem ji postupně vyrušila a problém se prostě řešit musí. Náhodou jsem listovala katalogem AVONu a co jsem nezahlídla??? Právě onu tyčinku.

Navíc zde bylo psáno, že pomáhá léčit akné, je antibakteriální a zároveň světe div se má absolutně výbornou barvu a krytí. Někomu se může zdát barvička tmavá/světlá, ale věřte tomu, že je taková "akorát".

Navíc po aplikaci na postiženou část velmi dobře kryje i při aplikaci malé vrstvy a výdrž tyčinky je dobrá. Většinou nanesu tyčinku ráno a během dne už nenanáším znovu (maximálně ještě jednou když je akné větší). Ještě jednou co se týče krytí musím říci, že mě tyčinka překvapila a má lehce pudrovitou konzistenci, takže nečekejte nic krémového, mastného nebo lesklého.

Balení tyčinky je stejné jako rtěnka a díky tomu se krásně aplikuje a je skladná a tak se vejde hravě do kabelky.

Pokud vás obtěžuje akné a nechce se vám utrácet velké peníze a spíše chcete něco vyzkoušet, tak určitě AVON tyčinka je dobrou volbou. Můžete ji sehnat zde.

balení jako rtěnka

pudrovitá textura splyne s vaší pokožkou


složení

A co vy?? Znáte tuto tyčinku??? 

4 comments:

  1. Dost jsem trpěla na akné. Naposled jsem měla nějakou konopnou mast. Jo tady to bylo: http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=93 Cutis Help.
    Ale tu tyčinku zkusím, jestli se zas akné objeví. Nezkoušela jsi na akné změnit stravu? Někde jsem četla, že když se přestane pít mléko a zlehčí se strava, tak akné zmízí. Ale nevím...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu? Je fakt, že strava má vliv na hodně věcí. No já tak trpím nárazově a hlavně jak jsem měla ofinu, tak na čele, ale tu teď ruším, tak se to snad zlepší. Ale tyčinka od Avonu navíc pěkně kryje a na obličeji se udrží.

      Delete
  2. Ahoj jaký odstín je tato tyčinka? Děkuji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, určitě ta nejsvětlejší :) nemáš za co :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)