3/28/2015

BIG GoodBye - Big Orgasm!

Ahoj, všichni!

už jste se těšili na další video? Já rozhodně a hlavně už jsem se nemohla dočkat, až si s Vámi po dlouhé době "pokecám" do kamery a sdělím Vám zážitky, které jsem měla s kosmetikou v minulých měsících.

Jak už plyne z názvu, tentokrát se jedná opravdu o veliké GoodBye, které bude opravdu rozsáhlé, "nabušené" a bude obsahovat nejen moje favority, ale i ty výrobky, které mě bohužel zklamaly (nebojte nebude jich moc)

Tak se pohodlně usaďte, dejte si horký čaj si kafe s mlékem (které já mimochodem poslední dobou zbožňuji) a sledujte video! :)



PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Avon pěna do koupele GingerBread
Avon pěna do koupele Mandarine&White Jasmine
L´oreal Sublime Glow, tonikum
Beckham Intimately tělové mléko
Dermacol sprchový gel Belgian Chocolate
Naturalis pěna do koupele se zeleným čajem
Avon Care Rich Moisture tělové mléko
 L´oreal Elseve Arganine Resist balzám
L´oreal Elseve Arganine Resist maska
L´oreal Elseve Full Repair šampón
Axe Anarchy deodorant
Playboy SuperPlayboy deodorant
Avon Little Black Dress, tělové mléko
Lilien pleťové tonikum s aloe verou
Ziaja +30 denní krém s olivovým olejem
Eveline tělový krém
Balea Trend It Up ochranný sprej na vlasy upravované teplem
Wella Wellaflex tužidlo na objem vlasů
SuperMax holící gel s vitamínem E
Avon Colortrend oční stíny - Berry cheesecake, Berry pistacia, Cookie daugh
Avon Colortrend, Ivory Beige
Oriflame samoopalovací krém na obličej



CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - mikina, New Yorker
líčení - Nivea, Gabriella Salvete, Essence, Uma, paletka BH Cosmetics That´s Heart
nehty - Rimmel Rita Ora 703 White Hot Love, NYC Minute Quick Dry 320 Blue Sky

DETAILY O HUDBĚ
The Green Orbs - Bike Rides

Apple Horse - Granfather Clocks
NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
video - Sony HandyCam
fotografie - Huawei Ascend P7


A co Vy? Zaujalo Vás video?  Máte nějakého favorita za uplynulý měsíc? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)