3/03/2015

BRUSH Ebay vs. essence

Dobrý večer,

dnes článek na styl "souboje" mezi Ebay "neznačkovým" blendícím štětcem a štětcem z dílny essence.


essence


Jako první začneme se štětcem firmy essence. A jak jsem k němu vůbec přišla??? Opět na dovolené v Jeseníkách ;) Stál necelých 50 Kč (dáreček od ségruš) a já se rozhodla, že ho vyzkouším.

Navíc se mi líbil jeho design. Hezká rukojeť a co se mi na štětcích líbí je "ombré" barva štětinek. Navíc přímo v drogérii vypadal, že bu krásně jemný a i tím se mi zalíbil.

A jak to vůbec dopadlo doma?? No pro štětec moc dobře ne. Po vybalení jsem ho samozřejmě omyla před prvním použití. 

Při aplikaci se štětcem mi, ale posléze vadilo, že štětinky jsou poměrně řídké, i když to by se dalo i přehlédnout, ale co mi vadilo je, že štětinky jsou poměrně ostré. Při aplikace "z boku" to až tak nevadí, ale když chcete kroužit po víčku špičkou štětce, tak to docela píchá.

Musím říci, že mě to velmi zklamalo, protože se mi jinak líbil. :(



Ebay



Jedou si sestra objednala sadu štětců cca 10ti na Ebay (cenu už nevím, ale jeden vyšel ani ne na 20 Kč) a protože je moc hodná, tak mi 2 věnovala.

No ale řeknu vám, docela mi vyrazily dech. Při mytí nevypadla ani jedna štětina. Štětce jsou husté a to dost. Opět mají "ombré" štětinky a pěknou rukojeť.

Aplikace s nimi je velmi příjemná. Dá se s nimi blendit z boku i špičkou a necítíte žádné píchání do víček, takže tady NAPROSTÁ spokojenost.

Jeden mám kulatý a druhý sestřižený rovně, ale oba jsou velmi pohodlné na aplikaci.


vítěz????

Naprosto pro mě vyhrál štětec z Ebay. Moc pěkná cena a co více aplikace je příjemná a snadná. Naproti essence štětci, který je řídký a má ostré štětinky.


A co vy?? Máte zkušenost??


6 comments:

  1. Pekný článok :) Ja mám najradšej práve tie essence štetce. Neviem prečo, ale vo všetkom mi vyhovujú :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji ;) moc, no já jinak essence taky ráda, proto jsem si ho i koupila, ale jak jsem psala, tak mě zklamal a to jsem nečekala no :(

      Delete
  2. já si zrovna plánuji objednávat štětce z ebay :)

    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY, která bude již brzy končit!:)
    www.lovies47.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to si je opravdu objednej. Zatím jsme si tam koupily dvě sady a super opravdu super.

      Delete
  3. Tak to jsem ráda, že jste to takhle hezky porovnaly. Já mám ty starší typy blendících štětců od essence, byly dobrý, ale už melou z posledního. Takže sháním něco nového (na Zoevu stále nemám :((( ) . Ale asi teda zatím zůstanu u těch z ebay, ty doma vlastně mám. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No my jsme právě s těmi z Ebay spokojené. Jednou bychom rády zkusily Zoevu, ale teď ještě ne. ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)