3/13/2015

ELLE April 2015 - Detox is everywhere!

Hezký den, kočky,

předem se Vám musím k něčemu přiznat. Vím, zapomněla jsem sem přidat minulé dva vydání ELLE ale jak to tak bývá, vždy prostě není čas. A to není výmluva. Poslední dobou řeším zkoušky anebo právě aktuálně zlomenou klíční kost. Takže se  moc omlouvám, že v poslední době tu není taková "smršť" recenzí a článků. A nebojte, v dubnu by se měla objevit i videa! :)


Ale teď už k ELLE. Po dlouhé době se v magazínu ukrýval dárek v podobě slevových kupónů na Shopping Fever, který se bude konat v dubnu. Poslední dobou mi na ELLE ale vadí dvě věci. První, pro někoho možná malicherná je ta, že předplatitelé nedostanou dárek a pak jdu okolo novinového stánku a tam je ELLE a hele, s dárkem. To mě upřímně dost naštvalo. A druhá věc? Články už podle mě nejsou to, co bývaly. Poslední dobou se mi zdá, že je to samá Aňa Geislerová (ne Aňa mi nevadí, ale nemusím o ní číst v každé ELLE). A březnová obálka mi přišla hrozně smutná a nenápaditá. Musím se přiznat, že se přistihnu při tom, že ELLE vždy přečtu jen prvních dvacet stránek a pak je jen zbytek s nudou prohlížím. Nevím proč, ale je to tak...

dárek v podobě kupónů na Shopping Fever. Vybrat si můžete tak z oblasti módy, kosmetiky, bydlení či jídla

Dubnová ELLE je ale o něco veselejší než její předchozí vydání a oznamuje nám přicházející jaro. Obsahuje téma, které je výstižné a startovací a tím je Detox. Téma cvičení, běhání, rozhodování a třídění kosmetické taštičky je zkrátka nezbytností.



 časopis obsahuje i informace o Shopping Fever

 Bude jaro! Všude na nás křičí barvy! A to je dobře...

moje dvě nejoblíbenější barvy pohromadě...







A co Vy? Jak se Vám líbí dubnová ELLE? :)

5 comments:

  1. Taky ji mám ale vzorek tam nemám žádný za mě tahle Elle nic moc :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Souhlasím. Bohužel. A s tím vzorečkem je to teda síla....

      Delete
  2. Ahoj, já jsem si Elle nikdy moc nekupovala, protože jsem u něj vážně měla pocit, že si ho jen prohlížím, nečtu. Jinak, nechci být rýpal, ale nespletla jsi se s rokem v názvu článku? :)) Jsem to kvůli tomu četla asi 3x :D :D Slevové kuponky by se mi ale hodily :o))) Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, jo vidíš to! :) Díky za upozornění, už je opraveno :) jj kupónky se hodí, to máš pravdu :)

      Delete
  3. I follow you via gfc #26, follow back? :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)