3/02/2015

Gabriella Salvete CIRCUS enamel

Dobrý večer slečny,

dnes tu pro vás mám laky od Gabriella Salvete z řady CIRKUS.


A co nás vedlo k nákupu těchto tří kousků????? Namátková návštěva náměstí v Jeseníkách, kde jsme byly na dovolené a navíc zlevněná cena cca 50 Kč spolu s krásnými barvami.

Taky se vám zdá, že laky jsou legendárně pískové???? Tak nám se to taky zdálo, ALE chyba lávky. Laky jsou obyčejné :( naproti řadě STARS. Tak to nás zklamalo. Neboť se jeví pískově. Po nanesení na nehty je to obyčejný průhledný lak s barevnými třpytky.


Navíc bohužel modrý odstín nemá průhledný lak, ale takový ošklivě namodralý až našedlý. Po nanesení dvou a více vrstev je to lepší a začíná získávat hezkou modrou.


Takovou službu jako jsou tyto laky vám udělá i lak od essence colour&go 103 space queen. Ten vám sice neudělá na nehtu tolik třpytivé parády a na povrchu je hladký, ale jinak to vyjde na stejno.


Je pravda, že povrch nehtu je trošku hrubý jako u pískového laku, ale krytí první vrstvy je opravdu hrozné. U odstínů světlých (žlutý, oranžový) nepoznáte změnu, protože po nanesení jsou téměř totožné.

Prostě třeba si za to můžu sama, že jsem se spletla, ale jsem z laků zklamaná, protože takových podobných existuje tucet.

Navíc co se týče výdrže, tak je průměrná, ničím extra výjimečná prostě nezklame ani nepřekvapí. Laky nejsou zbytečnou koupí pro někoho, kdo nemá průhledné laky se třpytkami, ale já jich mám hodně, takže pro mě je to zbytečnost :(

A jak je to u vás??? Zkoušely jste??? Jste spokojené???



4 comments:

  1. Nie neskušala som ich ale plánujem no po tejto recenzii asi tie pieskove moc nie ale tie stars určite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ty stars jsou úžasné ty si určitě kup ;)

      Delete
  2. Jé, děkuji za skvělý článek! Kolikrát jsem na řadu Circus koukala, ale zdály se mi drahé, takže jsem měla kliku, že nebyly v akci :) Taky mám třpytivých průhledných laků už několik, takže bych z nich nakonec měla asi stejné pocity, jako vy. Tak jsem fakt ráda, že tyhle informace mám a nemusím už váhat, jestli ano nebo ne :)
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc za tvůj komentář ;) Jako průhledný lak super, ale to mylné zaměnění za pískoví lak mě dost zklamalo no :(

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)