3/27/2015

s-he bronzing powder

Dobrý večer,

předem se vám chceme moc omluvit za to, že jsem tu delší dobu nebyly, ale naskytlo se moc věcí. Typicky bakářka, diplomka, ségra si zlomila klíční kost atd. atd.

Ale teď to chceme napravit. Dnes přijde na řadu bronzr od s-he, který jsem dostala k Vánocům. Přiznám, že to je můj první brozer, i když teď už vlastním druhý od NYC.


Teď přímo k bronzeru. Co se týče balení, tak je to obyčejné plastové balení s průhledným zacvakávacím víčkem- takže klasika. Co se mi líbí, že krabička má stejnou mozaiku jako otisk na bronzeru.


Samotný bronzer vypadá sice v krabičce hodně tmavě, ale není tmavý jak se může zdát, respektive nikdy nenaberete takové množství, aby pleť vypadala příliš tmavě. Co je velkým kladem, že bronzer vůbec nepráší, takže aplikace se tím nestěžuje.

Při opakovaném použití se mi stalo, že se povrch tak zvláštně zamastil i když štětec byl čistý, ale to by mi tak nevadilo, jako to, co se stalo o několik použití déle.


Uprostřed bronzeru se povrch jako kdyby se rozpadl a propadl. Je to zvláštní, ale spíše se mi zdá, že to muselo být už ve výrobě a spodní vrstva se špatně slila. Na funkci to ale vliv nemělo, takže mě štve jen estetická stránka věci. Ale já si osobně dávám pozor aby mi nic nepadalo na zem a můj make-up nebyl rozbitá, takže mě to prostě vadí.

Tenhle bronzer bych doporučila začátečníků, kteří se zkraje bojí nanášet bronzer nebo se učí techniku, protože jak jsem již zmínila výše, na štětec se nabírá obtížněji a díku tomu nedocílí začátečník "zmalovaného" vzhledu.

Osobně pro mě bylo překvapení tento produkt rozbalit pod stromečkem, ale určitě ho nelituji, člověk by měl vyzkoušet různé druhy.

Jako úplný propadák bych ho nebrala, ale spíše takový průměr možná lehce pod laťku, ale ne jako promarněný nákup - na něčem se člověk učit musí, nehledě na to, že mě taky nanášení bronzeru mohlo přestat bavit :D a tak nemá cenu na poprvé investovat do něčeho absolutně TOP.

A co vy?? Jaký bronzer byl váš první a jaký máte teď???


No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)