3/29/2015

Yves Rocher Blush - Chameleon of Beauty

Ahoj, kočky!

Existuje nějaký kosmetický produkt, bez kterého nemůžete žít? Musím se přiznat, že já mám takovéhle produkty rovnou dva, bez kterých si nedokážu představit své každodenní líčení. Prvním jsou rtěnky, o kterých však dnešní článek nebude a druhým jsou tvářenky. Miluju je! Dokážou totiž mé "bledulkovské" tváři vdechnout nádech zdravosti a šťavnatosti. Mám jich už několik ve své kosmetické sbírce, ale jednou jsem se rozhodla (jelikož mě znáte a víte, že já miluju experimentování) zkusit nějakou, do které investuji větší finanční hotovost. A díky krátkodobé akci jsem se rozhodla, že si pořídím právě Yves Rocher tvářenku v odstínu 50 Rose Vif.

Tato přirozená tvářenka je dostupná celkem v 8 odstínech. Její obsah je 7g a aktuálně stojí 165 Kč. K dostání je oficiálních stránkách.

Dnes (poprvé) bych chtěla začít u popisu barvy. Na první pohled jsem si myslela, že se to bude taková ta klasická letní křiklavá barvička. Ale musím říct, že tato krasavice je opravdovým chameleonem. Sice se tváří, že bude výrazná a "ne jen tak pro každého" ale tak to vůbec není. Už při prvním otestováním v prodejně Yves Rocher mi bylo jasné, že mi dvě se okamžitě skamarádíme. Tón Rose Vif je taková výraznější barbie pink růžová s podtónem do studena, která je vhodná podle mě pro někoho, kdo chce zůstat pozadu, ale přesto být trochu vidět a zariskovat.


swach tvářenky

Další na řadu přichází  konzistence tohoto produktu. Má pudrové složení a je jemně namletá. Co se mi na tvářence líbí je to, že práší opravdu minimálně i po větším zásahu štětce. Navíc má krásnou rytinu loga značky ve vrchní části samotné tvářenky. Musím se přiznat, tahle maličkost mě prostě vždycky dostane! :) Někoho, i mě nadchne zajisté i to, že neobsahuje žádný shimmer a díky tomu tak vytváří velmi přirozený vzhled. Parfemace je skoro nepostřehnutelná a tudíž nebude nikomu vadit.


Produkt má balení klasické, řekla bych až obyčejné. Provedením je plastové,  v černé barvě, kdy ona vrchní část (tedy víčko) je provedena z části do průsvitna. Musím se přiznat, že to je snad jediná věc, která mi na tvářence vadí. Obal mi přijde hrozně (hlavně na vrchní straně) mohutný až "hampulácký". Pravda, víčko je praktické a opravdu dobře se otevírá, ale jelikož se ráda podívám i u produktu na obal, toto mě opravdu nevyhovuje. Chápu, pro někoho je důležitý obsah, pro mě také samozřejmě, ale kdo by se rád nepodíval na jemnější provedení této úžasné tvářenky?


Zadní obal produktu. 

Pigmentace se mě zdá velice individuální a je pro mě oříškem. Pro někoho, kdo je bledulka (jako moje maličkost) bude fantastickou pomocnicí pro zvýraznění jablíček na tvářích. Ale podle mého názoru kdo má tmavší pleť, bude mít tvářenka opravdu slabou pigmentaci nebo si jí bude muset dotyčná nanést v několika vrstvách. Upřímně musím říci, že mě okouzlila svou křiklavější barvou hned v obchodě, ale po nanesení testeru na ruku byla pigmentace slabší, ale pro mě stále vyhovující.

Výdrž je optimální, ne nic, na co bych nebyla zvyklá. Podle několika mých testování vydrží v celé své kráse šest hodin, poté se začíná do přirozena velmi jemně vytrácet.


A můj verdikt? Není zlý. Tedy kromě ne příliš esteticky vzhlednému obalu. Tvářenku bych doporučila opravdu každému, kdo si chce zajistit jemný přirozený šťavnatý vzhled a má světlejší pleť. Podle mě je vhodná spíše pro pokročilejší uživatele tvářenek, nejen díky investici, ale také díky tomu, že pro někoho nemusí být zrovna jednoduché docílit přirozenějšího vzhledu jemnými pohyby štětce.


A co Vy? Máte nějakou svou oblíbenou tvářenku na kterou nedáte dopustit? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)