4/11/2015

Essence How To Make Brows - All In One Pallet

Ahoj krásky,

to je ale venku krásně, co? Proto jsem si pro Vás dnes připravila recenzi na tuto opravdu nevšední paletku od Essence How To Make Brows. Jedná se o set na úpravu obočí.

Já jsem tuto paletku na úpravu obočí koupila v drogérii Rossmann za 180 Kč.

Tento set jsem objevila v Jeseníkách na dovolené a okamžitě jsem věděla, že musí být moje. Ok, vím, Essence není pro každého šálek kávy, ale ten její design je úžasný! A ještě úžasnější bylo, když mi jí koupil Tom jako dárek, to jsem byla teprve nadšená!

Teď ale už k samotné recenzi - balení produktu je opravdu luxusní. Troufám si říci, že mi připomíná obaly dražších značek. Je vyroben z tvrdého papíru, kde jsou posazeny tři stíny na obočí tak i světlý stín, který slouží jako rozjasňovač pod obočí. V balení také nechybí ani malá pinzeta oboustranný štěteček na aplikaci jak barvy na obočí tak rozjasňovače. Já je osobně nepoužívám, protože mi vždy štetečky u paletek připadají opravdu nekvalitní a nemusely by tam být. Navíc set obsahuje i návod, jak si obočí upravit, což si myslím, že je vhodné pro začátečníky. Celkové balení je provedené to takového "divokého" stylu v podobě zvířecích vzorů a psích tlapiček.



set skrývá i návod na úpravu obočí

Pigmentace není opravdu špatná, i samotný rozjasňovač pod obočí je dobře pigmentový. Na to, že se jedná o levnější kategorii stínů z drogérie, jsou jednotlivé stíny opravdu krásné. Ano, nevvýhodu bych viděla v tom, že více práší a tak musíte při každém nanášení na štěteček stíny "oklepat", ale to je tak jediná věc, kterou bych tomuto setu na obočí vytkla. Na druhou stranu, všechna trojice stínů je matná až na nejsvětlejší - rozjasňovač.


Ale teď bych chtěla popsat jednotlivé stíny, které se v paletce nacházejí:
love blondes - je krásná, teplá barvička. Řekla bych, že v ní je i kapička nažloutlé, ale můžu říci, že i když jsem studenější typ, tak mě to nevadí. Už podle názvu je to stín určený pro blondýnky.

love ´em all - je libo stín pro všechny? Opět se jedná o barvičku na obočí s teplým podtónem, ale na mě už je bohužel tmavší. Když mám více času, ráda jí používám na obočí u samého kořene nosu. Myslím si, že by nebyla vůbec špatná pro ty z Vás, kdo mají středně hnědé, až popelavě hnědé vlasy. 

love brunettes - opět další a poslední teplý stín. Je určený pro brunetky, ale myslím si, že ve větší vrstvě nebo při vyšší aplikaci by byl vhodný i pro ty, co mají černější a tmavší vlasy. Barvička je opět prášivější jako předchozí dvě. Já ho osobně používám jako oční stín na oko.

lift me up! - je rozjasňující světlý stín určený pod obočí. Já ho opravdu ráda používám, protože mi opticky zvětší oblast nad okem. Jako jediný ze všech čtyř stínů obsahuje shimmer.

swatch jednotlivých stínů

A výdrž? I mě samotnou překvapilo, že je opravdu velká. Jasně, nevydrží Vám od rána do večera, ale osm hodin v pohodě vydrží. Já ho považuji opravdu za jednoho z nejlepších setů na obočí. Nejen že tato paletka je krásně pigmentovaná až po nejsvětlejší odstín. Sice jak už jsem zmiňovala, tak práší, ale to u matných stínů považuji za mírný prohřešek. 


složení setu

A konečný verdikt? Pro mě je set na obočí opravdu vydařený a Essence dávám prst nahoru. Pigmentace všech stínů je opravdu skvělá, pinzetku s oboustranným štetečkem beru za zbytečnost, kterou bych postrádala, ale je tam a já s ní nic neudělám. Jako pomocníka pro začátečníky oceňuji za zrcátkem zastrčený návod k úpravě obočí vhodný pro začátečníky. 


Používáte také sety na obočí? A líbí se Vám tento od Essence? :)




6 comments:

  1. Sice jsem tento set nezkoušela, ale musím jim pochválit design :-).

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ano, musím souhlasit, design je parádní :)

      Delete
  2. Tento od Essence se mi moc líbí, několikrát jsem na něj v drogerce koukala :)

    Life by Peggy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě nezůstaň jen u koukání, stojí za hřích :)

      Delete
  3. Mám ho už taky a fakt se mi moc líbí, krásně na obočí vypadá, ten světlý jsem už dávala i na celé víčko a bylo to super, to balení je úžasné, beru ho vždy do ruky jak klenot. Rozhodně jsem ráda, že ho mám. A co oceňuji, že ani stín pro blondýnky není přehnaně světlý.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak a je super i na cesty... můžeš set použít nejen na obočí, ale i na oči :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)