4/04/2015

Gabriella Salvete Bronzing Powder - Surprise Inside The Box

Hezkou sobotu, Vám všem,

už to venku vypadá na jaro, co říkáte? Dnes Vám proto přináším recenzi jednoho kosmetického výrobku, který Vám dodá trochu opálenějšího vzhledu, ale přitom pořád přirozeného, což je podle mě velmi ideální na první jarní dny. A proto jsem si vybrala Gabriella Salvete Bronzer Powder, v odstínu 01.

Bronzer Powder od Gabriella Salvete 8g jsem koupila v drogrérii Teta za 150 Kč. Je v dostání ve třech odstínech - 01,02 a 03.

Musím říct, že tento bronzer patří mezi jedny z výrobků, co mě opravdu překvapily a musím říci, že jak jinak, než příjemně. Dlouho jsem totiž hledala nějaký bronzující pudr, který bude vypadat přirozeně, ale přitom nebude se shimmerem a já s tak nebudu třpytit na dálku jako disko koule. A věřte mi, tento bronzer to umí,  i když malé části třpytek obsahuje.

Balení produktu je sice provedením umělé, ale musím říci, že opravdu elegantní! Hnědý obal, který je doplněn o měděné nápisy a aplikace je zajímavý a podle mě tak vybočuje z nudných, typických obalů, které vždy najdeme v jakémkoliv panelu s kosmetikou. A co mě naprosto dostalo je otevírání. Ano je klasické, ale součástí je leskle měděná "pojistka" kterou odjistíte vrchní část víčka a Vám se tak nemůže stát, že se vysype obsah balení nebo při nejhorším rozbije. :)
Nesmím zapomenou ani na zrcátko, které je součástí balení a na klasickou bílou labutěnku s logem Gabriella Salvete.


 zadní strana bronzeru

zajímavé klip in otevírání

Konzistencí je bronzer typickým jemně namletým produktem. Produkt jemně práší, ale to beru za trochu nepříjemnou samozřejmost. Já osobně vždy při nanášení všech pudrových produktů štěteček jemně oklepu o hranu obalu, aby opadal zbylý prášek a po nanesení tak celkový vzhled vypadal přirozeněji a nenásilně. Jinak, co mě předem trošku zarazilo bylo to, že pudr obsahuje shimmer, čehož jsem si při výběru nevšimla. Bála jsem se, jak to bude nakonec vypadat, ale po rozetření konturovacím štětcem se třpytky skoro vytratí a Vám jich tak zůstane jen opravdu málo, takže se nemusíme bát "laciného" efektu na Vaší tváři. Na druhou stranu musím přiznat, že pokud nepoužíváte rozjasňovač nebo to po ránu prostě nestíháte, dodá Vám zbytkový shimmer přirozený podtón na tváři a ta tak vypadá rozjasněněji a ne tak unaveně.
Parfemace je jemná, spíše chemická než přirozená, ale nebojte se, spíše jí neucítíte a nebude Vám vadit ani při aplikaci.


Pigmentace je střední, opravdu taková přirozená. Ani bledulky se nemusí bát velké, silné pigmentace, u které by člověk vypadal jako kdyby právě vylezl ze solárka :) Ostatně, to uvidíte na fotce se swatchem. Bronzer po důkladném rozetření vypadá krásně, vrhá spíše takové přirozené stíny. Barva je středně hnědá, nic násilného a oranžového a podtón je podle mě neutrální a tak bude slušet opravdu každému.

swach bronzeru

složení

Výdrž bych hodnotila jako lepší průměr. Samotnou mě překvapilo že po více jak osmi hodinách byl bronzer pořád pěkný, zachoval se tam, kde jsem ho aplikovala, ve stejné rovině. Nevytvářely se žádné nehezké fleky a on se nenápadně, jako zkušený kouzelník, vytrácel souměrně po celé tváři. Za to ho rozhodně chválím :)


A celkový verdikt? Je to pro mě produkt, který umí překvapit! Je to prostě překvapení uvnitř krabičky a na tomto příkladu je vidět, že není vždy lepší dát na první dojem. Já jsem si s tímto krasavcem sedla a poslední dobou jsme nerozlučná dvojka :) Toto se značce Gabriella Salvete opravdu povedlo.


A co Vy? Na jaký bronzer nenecháte dopustit? A je součástí Vašeho každodenního líčení právě bronzující pudr? :)

10 comments:

  1. Asi by mě nenapadlo na něj v drogérii kouknout, tak děkuji za tip:)) já používám momentálně od NYC sunny bronzer a za tu cenu je to bomba:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš vůbec za co :) Tak to máš pravdu, taky jsem na něj slyšela samou chválu, tak ho musím příště zkusit! :)

      Delete
  2. Už dlouho nějaký bronzer scháním. A tenhle vypadá dobře,určitě se na něj podívám. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se podívej, je to fakt čertík v krabičcce, umí překvapit! :)

      Delete
  3. Vypada zajimave.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. u mňa je bronzer každodennou neoddeliteľnou súčasťou:)

    ReplyDelete
  5. Mam vyzkoušeno a taky se ni po nem stýská. .fakt jo..ani po Estee Lauder ani po Guerlain bronzeru jako po Salvete...uz to bude asi dva roky zpátky. .a presto pamatuji že byl nej

    ReplyDelete
    Replies
    1. já jsem si ho taktéž zamilovala, i když měl shimmer, úžasný na léto :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)