4/25/2015

HAUL: Shopping Fever!? :3

Ahoj, krásky.

Dnešní video je po delší dob haul a tentokrát se bude týkat akce Shopping Fever. Jestli tuto akci neznáte, jedná se o to, že v časopisech Elle, Marie Claire a InStyle byly k nalezení kupóny, které Vám umožňovaly slevu okolo 30% na zboží ať už z kosmetiky, služeb ať už ze strany krásy či Vašeho bydlení. Nezapomnělo se ani na nějaké ty mňamky (Paul, Costa Coffee...).

Musím se přiznat, že je to snad poprvé, co jsem tuto akci využila, i když jsem měla vystřihlé kupónky i minulý rok. Ale na druhou stranu jsem mohla vyzkoušet konečně nějakou tu luxusnější kosmetiku z parfumérie Sephora, kam jsem se chtěla dlouho podívat. A skutečně jsem si něco vybrala a nebylo toho málo. Jestli Vás zajímá, čím jsem si udělala radost, jukněte určitě na video :)




PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Sephora Microsmooth Baked Sculpturing Trio, Sassy
Sephora Bubble Bath, Lagoon
Maybelline BB Cream, Light
Catrice Camouflage Cream, 010 Ivory

Oblečení:
C&A High waisted jeans
C&A Croptop

CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - růžové tričko , Gate
líčení - Nivea, RL de Young, Bioderma, Gabriella Salvete, Essence, Sephora
nehty - Rimmel Rita Ora 


DETAILY O HUDBĚ
The Green Orbs - Bike Rides
Silent Partner - Summer Smile
NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
video - Sony HandyCam
fotografie - Huawei Ascend P6, P7



A co Vy? Znáte akci Shopping Fever? A využili jste jí? :)

2 comments:

  1. Akci znám, ale bohužel nebyl čas ji využít.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je škoda, ale příští rok určitě bude zase :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)