4/08/2015

Hello Spring!

Ahoj, krásky,

taky už se těšíte z prvních jarních dnů? Já hrozně moc. I když je venku pod nulou a sluníčko se objeví jen málokdy, jaro určitě na nás nezapomene. A k té příležitosti jsem si pro Vás připravila takový "předjarní" outfit, který ve Vás alespoň trochu navnadí rozkvétající jarní náladu :)


Dnešní, jarní outfit jsem zkombinovala ještě do tlumenějších barev a to konkrétně do černé s bílou, kterou jsem propojila výraznější neonkovou žlutou ve formě sukně a výrazného náhrdelníku. CHtěla jsem ale celkový outfit zanechat ještě takový napůl zimní, protože přeci jen řekněme si to na rovinu - není venku to ideální počasí, které bychom si my všechny milovnice lehčích kousků přály :)

Skoro veškeré kousky jsem zkoušela pořídit a sehnat na zoot.cz.

1 Top s psí broží - chic, nápadné a hrozně roztomilé! Líbilo se mi to krásné, jednoduché provedení s hlavně ty rukávy mající takový netopýří vzhled. Hodí se skvěle k výrazné sukni. Najdete ZDE

2 Neonově žlutá sukně - možná někomu bude připadat příliš jednoduchá, ale mě prostě symbolizuje jaro! Je nevšední, jemně neonková, takže i pro ty, kteří nemají zrovna moc v lásce výraznější kousky, bude tím pravým ořechovým. Má klasický áčkový střih, který snad ladí každé postavě. Můžete si jí koupit například skrz.cz

3 Černý kabát Vero Moda - když výrazná sukně, tak i jednoduchý kabát. Nemá žádné aplikace ani doplňky a tak se Vám bude hodit nejen k tomuto outfitu, ale i k jiným. Je to dokonalý kousek do Vašeho šatníku. Tohoto krasavce najdete kde jinde než na zoot.cz

4 Bílý klobouk - je libo klobouček? K tomuto outfitu určitě! Je jednoduchý s nenápadnou aplikací a krásně celek nenápadně doladí. Podobný můžete najít ZDE :)

5 Bílá crossbody - bez kabelky to není outfit. Kam byste jinak dali peněženku, mobil či klíče? Tato sice jednoduchá, ale opravdu elegantní kabelka je vhodným doplněk ke křiklavě žluté sukni. Co jiného taky? :) Seženete jí na kabea.cz

 6 Velký žlutý náhrdelník - skvěle ladí jak k netopýřímu triku, tak k sukni. Je sice větší, ale je ještě na hraně decentnosti. Seženete kde jinde než na ebay

7 Bílé vysoké hadrové tenisky - a zase ta bílá. Já nevím jak Vy, ale mě se zdají k černé a k té neonové nejlepší. Krásné by byly i s výrazně neonovými tkaničkami. Podobné najdete ZDE

8 Flormar žlutý neonový lak - k té krásné sukni by šlo něco jiného? :) Decentní žlutý neonový lak vynikne jak s jednoduchou zářivou bílou, tak i s neonovou sukní. Tento skvělý lak najdete dekorativka.cz



Tak co? Jak se Vám dnešní outfit líbil? Já vím, možná je na něj ještě zima, ale ve mě jednotlivé kousky hrozně evokují jarní dny! :)

3 comments:

  1. pekný príspevok :)
    Bola by soma rada ak by ste si aj vy pozreli môj blog a zanechali pekný komentár :)
    tu je darkbrown

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)