4/19/2015

Shopping fever 2015

Ahoj drahoušové,

dneska tu mám pro vás report z shopping fever 2015. Nebudu se tajit tím, že na shopping fever jsem si spolu se ségruškou vystřihla tucet kupónů, ale až se dozvíte, kolik jsem jich využila :D :D

Shopping fever jsem si krásně rozložila na dva dny - pátek a sobotu. Pátek jsem věnovala v HK s mamčou a ségrou a sobota patřila Pardubicím a tam jsme vyrazili jako dva páry.


Můj shopping fever byl prakticky pořízen ze 3 obchodů :D :D dobré co?? Hlavně když jsem si tiskla miliony kupónů.



První třetina patřila mému oblíbenému C&A. To ale paradoxně žádný kupón nemělo, ale využila jsem slevu, která zrovna probíhá v C&A ve spolupráci s O2. Tentokrát to nebyla nesmyslná sleva třeba na 1 ks dětského oblečení nebo 1 ks dámského oblečení ale 20 % na celý nákup a super věcí, kterou jsem objevila na účtence byla sleva i ze zlevněného zboží.

V C&A jsem si tedy koupila

Jako první vám představím dva krásné croptopy, které se mi moc moc líbily a vybrala jsem si je hlavně k asymetrické sukni, kterou mám z H&M z minulého nebo předminulého roku. Ten první croptop stál cca 120 Kč a ten druhý 90 Kč plus pamatujte jak jsem psala nahoře sleva z O2 ještě 20 %.


Dalším přírůstkem do mého šatníku je krásný cardigan, který mě uchvátil na první pohled díky krásné krajce, která ho ukončuje. Takhle nevypadá nic moc, ale když ho mám na sobě, tak je krásně vzdušný a krásný a není průhledný. A s přihlédnutím na cenu 250 Kč plus O2 sleva je to luxus.


A posledním kouskem byly tyto krásné rifle, které objevila moje drahá sestřička (nesmím ji upřít zásluhy). Jako z kraje mě zas tak neokouzlily, ale když jsme je na ni uviděla, hned jsem tahala i po těch svých. Cena kolem 300 - 400 Kč + O2 sleva.



SEPHORA

První věcí, kterou mi zde přítel pořídil byly tyto krásné pěny do koupele a teď když píši článek, tak mám jednu koupel za sebou. Každá asi víme, že stojí 30 Kč a vůní je na výběr více než dost. Vůně jsou krásné opravdu k nakousnutí. Jen malinkatá stížnost tu zde je, protože o fousek více mililitrů by zde nevadilo, ale jinak super.


Top tohoto nákupy bylo krásné trio od mého drahého milého. Krásná tvářenka, bronzer a rozjasňovač v jednom. Doma jsem zkusila nalíčit hned mamku a můžu vám říci, že stačí jen trošku pro nanesení. Pigmentace vypadá krásně, tak se těším na testování.


K nákupu jsem ještě dostala stylovou tašku s nápisem shopping fever a ještě jsem si mohla vybrat dáreček - nějaký lak na nehty, já si vybrala lak na nehty od SEPHORA v nude odstínu. Takže to určitě potěší + milá prodavačka u pokladny.




ROSSMANN

No a v Rossmannu jsem si konečně našla vytouženou sportovní podprsenku. Řeknu to na rovinu nechtělo se mi nikde ve sportovkách dávat za takovou věc např. po slevě 790 Kč nebo i více mimo slevu, to prostě pro mě nemá cenu, ale prosím tahle stála 185 Kč tož je nádhera a navíc je moc příjemná a nikde netlačí.



A poslední věcí je lak na nehty Rita Ora v krásné pastelové fialové, po kterém jsem pokukovala, protože ten pastelově růžový už mám skoro na dně.



Tak to byla moje shopping fever. A jak vypadá ta vaše fever???? Napiště po čem pokukujete vy.

Vaše 

5 comments:

  1. Hezky jsi nakoupila. :-) Moc se mi líbí ten cardigan. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Diky moc za mily komentar. Taky se mi zalibil diky ty krajce a je vzdusny na leto a jaro ;-)

      Delete
  2. Moc mě zaujalo to trio ze Sephory :). A také sportovní podprsenka, ani jsem netušila, že se dá v Rossmannu sehnat, to je nějaká dočasná akce :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo to trio je povedeny a staci jen kousicek uz se tesim na testovani. Jo a ta podprsenka je moc prijemna a prijde mi ze to je staly sortiment.

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)