4/03/2015

Spring Wishlist 2015 - Volání jara pastelkami!

Ahoj, krásky,

také Vám tak připadá, že to venku spíše vypadá na to, že za chvilku začne zima a ne jaro? Počasí je opravdu více než aprílové. A to je škoda, protože už se nemohu dočkat na sluníčko a na to, až vytáhnu poprvé své oblíbené šortky a tričko s krátkým rukávem. Achjo. Prozatím to venku ani nevypadá ani na koženou bundičku... ale co se dá dělat...

Ale abych tady nemluvila jen o ošklivém počasí, přináším Vám další dávku mých "malých" rozmarných chvilek a přání. Ano, není toho moc, ale je tady něco a bohužel musím konstatovat, že kdyby mi to monitor mého noťásku ještě dovolil, zavalila bych Vás kupou "nezbytných" věcí :)


NIP+FAB pleťový peeling - tento scrub mě opravdu neskutečně láká! I když to tak nevypadá, tak začíná jaro a pleť obnovu a detox potřebuje. A tenhle peeling je na to jako stvořený. Díky bambusu revitalizuje pleť a ten obal? Komu by se nelíbil? :) Cena 265 Kč.

BH Cosmetics Floral Blush Duos - mě se nejvíce líbí odstín Lilac, protože je podle mě úplně stvořená pro bledulky. Tento konkrétní odstín má první půlku do fialovorůžova, která je stvořená pro jarní svěží vzhled a druhá polovina obsahuje rozjasňovač. Podle mě je to neuvěřitelně sladěné duo, které je navíc posazené do rozkošného obalu. Tvářenka je k dostání za 149 Kč.

Catrice Camouflage Cream - prosím ten nejsvětlejší, 010 Ivory :) Tento korektor, spíš "kamufláž" má buď své fanoušky nebo ty, co jí příliš nemusí. A já bych už chtěla konečně zkusit, jak bychom si sedly spolu. Cena 75 Kč a je k dostání i v drogériích Rossmann.

BH Cosmetics sada štětců Berry - musím se přiznat, že ve své sbírce nemám zrovna moc kvalitních štětců. Ne, že bych je nechtěla, ale byla jsem v líčení začátečník a tak mi přišlo zbytečné, pořizovat si nějaké dražší. Včera jsem brouzdala po netu a našla jsem tyto krásné, černo růžové od BH Cosmetics. Sada obsahuje jak štětce na obličej tak na oči či na řasy a obočí. Našla jsem je na PinkPandě za 699 Kč.

Makeup Revolution tekutý korektor - při brouzdání na PinkPandě jsem na něho narazila a okamžitě mě zaujal! Nevím proč, ale prostě si mě něčím získal. Je vhodný jak na nedokonalosti pleti, tak na rozjasnění a mě by se hodil na prosvětlení oblasti pod očima. Není drahý, cena je 79 Kč a mě zaujal odstín Fair pro světlou pleť :)



Líbilo se Vám něco? A po čem toužíte Vy? Určitě se mi svěřte do komentářů! :)

2 comments:

  1. Ten korektor od Catrice vypadá hodně dobře, asi se po něm kouknu v Rossmannu. Svůj wishlist na blogu mám taky, ale už na celý rok. Teď v dubnu už bych si chtěla koupit první věc z wishlistu a to tělový sprej od Victoria's secret. A potom si určitě koupím nějaký kabátek na jaro. Mimochodem to počasí je hrozné. Fakt mě štve, když jednu chvilku prší a potom na pět minut svítí slunce. :/


    Life by Peggy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na wishlist se rada podivam :-) na Catrice se divam delsi dobu a taky ne a ne si ji koupit :-D jj pocasi je na pendrek me pripada, ze za chvilku budou snad Vanoce :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)