5/29/2015

Bioderma Hydrabio Sérum - Zázrak v boji o suchou a citlivou pleť

Hezký pátek!

Dnes bych Vám chtěla představit můj největší objev za uplynulý rok, co se týče péče o pleť. Musím se přiznat, že jsem dlouho odolávala tomu, se do tohoto krasavce nezamilovat, ale o kom vlastně mluvím? O tomto úžasném séru Bioderma Hydrabio Sérum.

Bioderma Hydrabio Sérum je v dostání v lékárnách. Má 40ml a stojí cca 425 Kč.
Ale pěkně popořadě. K Biodermě jsem opravdu přišla náhodou. Musím přiznat, že tato přírodní pečující kosmetika mě opravdu dlouho lákala. Opravdu. Nejsem moc zvyklá používat kosmetiku z lékárny, ale na druhou stranu jsem dlouho hledala něco, co mojí pleť vyživí a zhydratuje. A tento produkt to zvládl na jedničku!


Jestli mě sledujete delší dobu, určitě víte, že jsem strašná sušenka. Trpím na suchou, místy až dráždivou pleť a nikdy jsem nepřestala s tím hledat něco opravdu účinného. A Bioderma, řada pro suchou pleť moje opravdu nelehké požadavky splnila.


Co se týče obalu, tak ten je jednoduchý, ale splňuje naprosto vše, co od něj očekávám. Je sice platový, ale je praktický, nerozbitný (vyzkoušeno mojí šikovností) a je to tak trochu nezvyk naproti krémům na které jsem zvyklá. Ty jsou totiž provedené do skleněného kelímku, ale Bioderma mě zase překvapila. Namísto toho zvolila pumpičku, ze kterého se obsah produktu opravdu šikovně dostává ven. A to mohu potvrdit, protože budu načínat další balení. :) Jako jedinou nevýhodu bych možná viděla neprůhledné balení, díky kterému nevím, kolik mi toho v balení zbývá.

sérum aplikujete pomocí pumpičky

Složení má opravdu konzistenci séra. Je gelovité, průhledné. Mám opravdu suchou tvář a stačí mi ho opravdu malá troška. Dvě pumpnutí a je toho až až! Já osobně tento zázrak používám buď přímo na vyčištěnou pleť tonikem místo krému, anebo ještě přímo jako další vrstvu na krém. V tom případě mi slouží jako podkladová báze. Po nanesení mám pleť opravdu hydratovanou, jemnou a takovou "vyživenou". Líbí se mi, že se i přes to, že se jedná o sérum nelepkám na obličeji a necítím na sobě jakoby masku. Krém je proto opravdu lehoučký a po nanesení makeupu se mi netvoří šupinky ani nánosy.


swatch - sérum je přirozeně gelovité a průhledné

složení

Zkoušela jsem ho, jak dlouho vydrží na mé pleti a výsledek taky nebyl špatný. Hydratovaná pleť mi vydržela něco málo před čtyři hodiny. Pak se začal ztrácet takový přirozený lesk a hydratace. Za sebe ale musím říci, že po delším používání, cca dva měsíce mi připadá, že je moje pleť více hydratovaná, pružnější a jemnější. Líbí se mi, že i nezacpává póry a efekt je tak neviditelný a velmi přirozený.
Tento přípravek bych určitě doporučila všem, co trpí na suchou až podrážděnou pleť. Mě opravdu sérum pomohlo. Je dobré nejen jako aktuální pomoc před suchou pletí ale i jako záruka opravdu hebké a hydratované pleti.


A co Vy? Máte také zkušenosti s Biodermou? :)

4 comments:

  1. Pěkný článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    ReplyDelete
  2. Tohle je věc bez které nedám ani ránu,nezmastí pleť,ale zároveň je krásně hydratovaná,za mě je to jeden z nejlepších produktů na pleť :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)