5/08/2015

GABRIELLA SALVETE Hydrating powder Nude finish

Dobrý den milé čtenářky,

dnes se podíváme podrobně na Hydrating powder od GABRIELLA SALVETE.


 Možná, že to zní zvláštně, ale tato kosmetika od GS ve mně vždy evokovala jistý luxus v tom smyslu, že zní líbivě a neotřele a samozřejmě i proto, že produkty značky GS se mi líbí.



A co mě na první pohled zaujalo??? Tak zaprvé už ten název GS zaujal můj pohled a hned jsem se musela v Teta drogerii podívat na celý stojan.

Za druhé obal, já vždy měla pudr v obyčejném obalu, ale tenhle je jiný. Obsahuje krásnou labutěnku s nápisem GS a dokonce i zrcátko, které je krásně velké přes celý obal.

Líbí se mi krémová barva balení, které je doplněno i o krásné zlaté otevírání. No prostě třeba někdo zmíní, že existují hezčí obaly, ale ruku na srdce tenhle obal se mi líbí.



A teď k obsahu, který nijak nezaostává za obalem. Já jsem si vybrala odstín 01, vždy si vybírám ve směs ten nejsvětlejší. V názvu má pudr NUDE finish a to mohu potvrdit. Já si pod pudr nanáším RIMMEL match perfection a posléze nanesu GS MATTE. Výsledný efekt je perfektní. Pleť mi krásně zmatní, ale nezanechává žádné žmolky nebo hrudky.

Výdrž pudru je střední. Samozřejmě pokud je velké teplo a člověk se zpotí, tak je třeba aplikaci pudru obnovit, ale při běžném dni není třeba znovu aplikovat pudr na pleť, protože krásně vydrží po dobu ve škole/ v práci.

Co já osobně velmi oceňuji na pudru a make-upu je faktor ochrany a zde má GS dokonce SPF 15, takže palec nahoru.

Jedinou nevýhodou je, že se mi zdá, že při aplikaci práší. Není to tak markantní, ale trošku ano. Nicméně to nemění nic na tom, že jsem s tímto produktem spokojená a peníze, které jsem za něj dala v žádném případě nelituji.

Tento krásný pudr můžete doplnit ještě o Bronzing Powder, který vlastní moje sestra ;) a je také fajn ;)



Už jste vyzkoušely tento pudr od GS?? A jste spokojené???

4 comments:

  1. Pudr od GS jsem ještě nezkoušela, ale vypadá dobře. :-)
    giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě ho zkus! Ve stejném provedení existuje i bronzer a ten taktéž není k zahození :)

      Delete
  2. GS, má skvělé pudry, momentálně mám i jejich bronzer a je skvělý :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mas pravdu pekne prilne k pleti a pusobi matne diky za pozvani

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)