5/19/2015

Astor Lift Me Up - (Ne)korektor?

Hezký úterní večer,

právě mám za sebou první zkoušku z mého posledního semestru na vysoké škole a můžu Vám říci, že i když jsem jí splnila, začínám si uvědomovat, že státnice se nekompromisně blíží. Už pomalu nemůžu spát a to se pomalu projevuje i na spánku. A jelikož mi po probděné noci vždy zůstane důkaz v podobě černých kruhů pod očima, zkusila jsem korektor od Astor Lift Me Up, 001 Light.

Astor Lift Me Up korektor 2in1 je běžně k dostání v sítí všech drogérií. Je dostupný ve dvou odstínech a 7ml Vás vyjde okolo 130 Kč.

O tomto korektoru jsem se Vám zmiňovala v posledním videu o novinkách. Zrovna mi došel můj poslední korektor a tak jsem dlouho přemýšlela, který si pořídím. Nakonec jsem váhala právě mezi Astorem a jemu velmi podobným Rimmel korektorem. A jelikož nemám moc produktů od Astoru, volba padla právě na něj. 


Balení korektoru je ve tvaru jakési tuby. Je samozřejmě plastová, v béžovo - červeném provedení. Po otevření víčka na Vás vykoukne aplikátor, který se mi osobně líbí na celém produktu nejvíce. Jedná se pero, kdy při nepatrném zmáčknutí tuby se začne obsah aplikovat. Můžu se přiznat, že zpočátku mi to dělalo jisté obtíže. Buď jsem si vymáčkla málo nebo prostě moc hodně. Nakonec jsem si na korektor zvykla. 


zadní obal korektoru

V čem je ale problém je konzistence. Je sice hutná, na první pohled se může zdát, že bude zakrývat černé kruhy pod očima (na co je i určená) a červené pupínky, ale tady vyvstává problém. Připadá mi, že to není ani korektor, prostě nezakrývá vůbec nic. Ano, mám sice (skoro) bezchybnou pleť a žádné krytí nepotřebuji, ale černé kruhy pod očima opravdu mám a myslela jsem si, že tímto se jich zbavím. Produkt je navíc anti-aging a nemám zrovna pocit, že by mi vypínal kůži v očním okolí. 
Na druhou stranu se dá korektor krásně rozetřít a opravdu krásně projasňuje, takže Vaše pleť vypadá zdravější a mladší.

swatch vybraného odstínu

Co se týče odstínu, který jsem si vybrala, sáhla jsem logicky po tom nejsvětlejším, protože jsem světloučká. Ale ouu to byla chyba. Ne že bych si měla vzít ten tmavý (ten možná tak na vykonturování) ale odstín 001 Light je prostě moc oranžový. Potřebovala bych tak o dvě čísla světlejší. Tady Astor nemyslel na bledule.

korektor se aplikuje pomocí pera

Závěr pro tento korektor tedy nebude zrovna moc lichotivý. Podle mě se jedná o propadák (promiňte o za to slovo) a ani drogérie si nezaslouží takovýhle výrobek. Upřímně jsem čekala od Astoru více, vždy jsem si myslela, že se jedná o lepší kosmetiku z drogérií. Navíc se mi na Lif Me Up korektoru nelíbí, že opravdu hodně ubývá a Vám ani ne po pěti aplikacích přijde, že celá tubička je skoro pryč. 
Za mě tedy palec dolu a doufám, že si u mě příště Astor zvedne reputaci :)


A co Vy? Jaký je Váš nejoblíbenější korektor a máte nějaký trik, jak zakrýt kruhy pod očima? :)

7 comments:

  1. Super článek. Tak už vím že na kruhy pod očima si ho kupovat nemám :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus Catrice Camouflage Cream ten zakryje úplně vše! :)

      Delete
  2. Super článek. Tak už vím že na kruhy pod očima si ho kupovat nemám :-)

    ReplyDelete
  3. Skvělý článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    ReplyDelete
  4. Já jsem o něm psala úplně stejně :D Psala jsem o něm asi před půl rokem a zdálo se mi balení taky prázdné, ale to naštěstí jen klame, i po tom půl roce, co ho používám, tam pořád něco je, jen se to musí dost složitě vymačkávat :-/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj to balení není moc šikovně vyřešení. Já to mám opravdu prázdné. :( Ale ten aplikátor mě zaujal :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)