5/30/2015

Palette That´sHeart BH Cosmetics

Dobrý večer milé čtenářky,

dnes mám pro vás připravený článek o krásné paletce od americké youtuberky THAT´S HEART se stejným názvem a od známé značky bhcosmetics.


Paletka THAT´S HEART k dostání na Makeupshop.cz za 399 Kč

Tuhle krásňoučkou (odpusťte mi tu zdrobnělinu) paletku jsem dostala k Valentýnu od svého přítele. Já už moc dlouho sleduji americkou youtuberku ThatsHeart, na kterou jsem přišla díky své sestře. Její styl videi mě okouzlil, protože je velmi osobitá a v dobrém slova smyslu potrhlá. Proto jsem musela mít i její paletku, kterou sestavila pod značkou bhcosmetics.

Paletka je laděna do sladkých romantických odstínů a odstíny byly vybrány přímo youtuberkou. Gramáž paletky je 12,4 g a důležitým plusem je, že není testovaná na zvířatech.



Paletka obsahuje 8 očních stínů, bronzer, rozjasňovač a tvářenku. Co se týče očních stínů tak 7 z 8 je se shimmerem a pouze černý odstín je matný.


Jak můžete vidět složení odstínů na obrázku výše, tak horní řada je barevnější (samozřejmě krom prvního) a dolní odstíny jsou zemité do hněda a lze s nimi tvořit i nude líčení.

První odstín je nejsvětlejší a krásně ho lze využít jako rozjasňovač do vnitřního koutku oka. Druhý odstín je krásně narůžovělý s jemným shimmerem. Třetí odstín tu není tak úplně vidět je laděn do studené fialové s nádechem modré a spolu s černým odstínem je trochu prášivější, ale není to nic co by příliš vadilo. Čtvrtý odstín mám moc ráda, protože na očním víčku vypadá moc krásně. Krásné nude líčení jak jsem psala lze vytvořit pomocí odstínů 5, 6, 7.



Pigmentace odstínů, ale není taková jako je v balení. Nejprve na oční víčko nanesu oční bázi a posléze lehce bílý oční stín a nakonec stínuji odstíny 2, 3, 4.

Paletka neobsahuje pouze oční stíny, ale ještě v ní najdeme bronzer, rozjasňovač a tvářenku a díky tomu lze pomocí paletky vytvořit kompletní líčení.


Bronzer je hodně dohněda s lehoučkým shimmerem, kterého se žádná z vás nemusí bát, protože na obličeji shimmer není v podstatě vidět. Sice v balení vypadá hodně tmavě, ale jak můžete vidět na mé ruce tak tmavý není. Rozjasňovač má perleťový odlesk oproti rozjasňovači od Rival de loop young, který do hněda. Tento rozjasňovač se mi moc moc líbí, je decentní a elegantní a navíc na obličeji vypadá prostě dokonale. Tvářenka je opravdu v romantickém duchu. Je krásně růžová a opět jako bronzer s jemným shimmerem. Není příliš masivní a každá z nás pomocí vrstvení může docílit požadovaného krytí. Já osobně nemám ráda příliš "tvrdé a násilné" tvářenky a tato mi vyhovuje.


Ukázku líčení můžete vidět zde, kde přímo ThatsHeart ukazuje, jak se můžete nalíčit pomocí paletky, kterou pomáhala vytvořit.

Balení paletky je přesně v duchu elegance a hlavně romantiky. Stíny jsou vloženy do papírového obalu a každý zvlášť je krásně ozdoben bílou krajkou. Na horní části uvnitř je zrcátko ve tvaru krásného buclatého srdíčka orámovaného opět krajkou. Zavírání balení je důmyslně provedeno pomocí magnetu, takže nic neruší jemné a čisté balení.

Výdrž paletky je pěkná, já pod ní vždy používám oční bázi od AVONu a stíny mi krásně vydrží celý den. Paletka byla vyrobena v USA




složení

Toho, že jsem si paletku přála jistě nelituje jen mě trošku zklamala pigmentace stínů 2, 3 a 4. Takže paletku vám mohu doporučit a stejně tak i mou oblíbenou youtuberku.

Znáte ThatsHeart??? Máte paletku nebo jste o ní slyšely???

2 comments:

  1. Paletka vypadá krásně, ale ta pigmentace je děs.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/limitovany-beauty-bag.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prave taky jsem cekala vice od bhcosmetics asi tu spise jde o tu youtuberku ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)