5/05/2015

RIMMEL match perfection

Zdravím vás slečny ;)

dnes se podíváme na zoubek make-upu od RIMMELu.


Před tímto make-upem od RIMMELu jsem používala make-up od Alverde, který krásně voněl po citrusech a byl na delší domu mým oblíbencem. Ale jak to bývá vše jednou dojde a i tento můj "zázrak" došel a já se ocitla na dně lahvičky. Mohla jsem si koupit znovu ten samý, ale já ráda vyzkouším něco nového. Dalším důvodem bylo, že jsem chtěla vlastnit nějaký kousek, který je jiný než essence, alverde aj. a je luxusnější.

 


Takže jsem byla vyhledat si nový make-up a tento jsem objevila v Teta drogerii, no objevila, ségra s mamkou objevily a mě donutily vyzkoušet ho a teď můžu říci NELITUJI.

Balení je krásné a zároveň typické pro tekuté make-upy. Skleněná lahvička je doplněna o praktickou plastovou pumpičku s víčkem. Skleněná lahvička je vkusně doplněna o popis produktu a plastové doplňky jsou v krásné tmavé barvě.


Ke koupi make-upu jsem se také rozhodla, protože obsahuje i ochranný faktor SPF 18, což v době kdy je jaro a sluníčko je silné přijde vhod (více než vhod je to super).

Make-up obsahuje typicky 30 ml a já jsem si koupila odstín 100 IVORY. Hned po otevření a nanesení na hřbet ruky jsem ucítila opravdu krásnou vůni. Nevím k čemu ji připodobnit, ale je krásně svěží a člověka naplní optimismem. Zní to zvláštně, ale je to tak.

Po aplikaci pomocí pumpičky se může zdát, že make-up je tmavý, ale není tomu tak. Co se týče konzistence, tak pokud některá z vás měla ten make-up od Alverde, který je poměrně tekutý (ale to mi nevadilo), tak tento make-up od RIMMELu je o něco hustější, ale krásně roztiratelný a přitom opět narazíte na tu krásnou vůni.


make-up po rozetření

Krytí make-upu je střední nebo slabě střední. Já osobně občas trpím nějaký tím pupínkem na svém obličeji, ale nevyžaduji po svém make-upu stoprocentní krytí, protože se mi to nelíbí, pleť mi potom připadá umělá. Tento make-up mi vyhovuje. Pleť krásně sjednotí, ale přitom zůstane svěží a přirozená. Nečekejte tak zakrytí všech neduh pleti. Ale všimněte si obrázku výše, jak mi make-up hřbet ruky krásně zmatnil. Opravdu se zde nemusíte bát, že pleť bude lesklá.

Výdrž make-up je také pěkná, samozřejmě celý den na sto procent nevydrží, ale i večer při odlíčení je co odličovat a nemohu tak říci, že se za den celý ztratí.

Pro mě je favoritem díky tomu, že nedělá pleť nepřirozenou a až příliš dokonalou. Já své koupi v žádném případě nelituji a všem make-up doporučuji.

A co vy??? Už některá z vás vyzkoušela tento make-up???

3 comments:

  1. Taky ho mám a je skvělej :)

    Zvu tě na svůj blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takže koukám, že nejsem jediná nadšená. Palec nahoru a děkuji za pozvání určitě tě navštívím ;)
      Kačka

      Delete
    2. To určitě ne, já ho doporučila i mamce a ta je taky z něj happy :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)