5/14/2015

Rival de Loop young baked highlighter

Krásný večer,

dnes se podíváme na zoubek krásnému zapečenému rozjasňovači od RL.


Opět jako u mnoho produktů i za tento vděčím své drahé ségrušce. Tentokrát mi ho jen neporadila, ale dokonce jsem ho od ní dostala jako dáreček, aby se mi zvedla nálada. A to vám řeknu udělala mi velkou radost a tento rozjasňovač se stal i mým prvním ve sbírce (samozřejmě teď už není sám).


Při pohledu na balení rozjasňovače vidíme, že je umístěn v "obyčejné" průhledné plastové krabičce s potiskem značky a názvem produktu.



Nechte se ale mýlit, nejedná se o křehký plast, který by praskal. Obal je z masivnějšího plastu a má pevné zapínání, které jde jednoduše otevřít a nemá žádnou tendenci prasknout. Když zpětně porovnám jeho schopnosti, tak je škoda, že je rozjasňovač uložen do tak obyčejného obalu, protože by si zasloužil mnohem lepší balení.


Po otevření je ještě krásnější. Má krásný jemňoučký shimmer a texturu. Ač vypadá tmavě, tak je krásně hnědo růžový a nepůsobí tvrdě na obličeji. Ačkoli mám rozjasňovač ještě na paletce od BH Cosmetics a na triu od SEPHORY, tak tento vůbec nevynechávám a hojně ho využívám při denním líčení.

Co mě fascinuje je fakt, že prostě neubývá. Je to až k neuvěření, ale na to jak ho využívám dnes a denně, tak to na něm není znát.

Při hodnocení výdrže musím opět chválit. Po aplikaci krásně vydrží po celou dobu, co jste ve škole nebo v práci. Nikdy jsem nepotřebovala aplikaci během dne opakovat.  Jen se podívejte na ten krásný odstín. Je krásně jemný.



Za mě je to kvalitní produkt, který ocení všechny slečny. Navíc je ideální, když chcete začínat s rozjasňovačem a přidat ho tak mezi další pomocníky na denní líčení. Já jsem nadšená moc.

A co Vy?? Máte zkušenost? Jaký rozjasňovač milujete?

2 comments:

  1. Wau ten vypadá skvěle :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/kdyz-zari-zelena-hotovo.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. já jsem taky nadšená proto jak píši zasloužil by si mnohem lepší obal ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)