5/15/2015

SEPHORA MicroSmooth Baked Sculpting Trio

Krásný pátek, milé čtenářky,

poslední dobou si potrpím na jednoduchý makeup. Vystačím si s makeupem, pudrem, linkami a tímto skvělým multifunkčním líčidlem. Je dokonalé! Obsahuje jak bronzer, tvářenku, tak i skvělý rozjasňovač. Ale o čem to vlastně mluvím? O tomto úžasném triu Sephora MicroSmooth Baked Sculpting Countour Trio v odstínu Sassy.

SEPHORA MicroSmooth Baked Sculpting Trio je u nás dostupný v parfumériích Sephora ve dvou odstínech. 7g stojí 450 Kč.
Na toto skvělé trio jsem narazila tak trochu náhodou. V rámci akce Shopping Fever, která se konala v dubnu, jsem měla v plánu navštívit parfumérii Sephora. Můj plán byl jasný - pořídit si něco od Benefitu. Nakonec jsem si to ale rozmyslela, protože nedaleko mě jsem si všimla stojánku se Sephorou. Jen nenápadně jsem se na něj podívala a toto trio mě okamžitě oslovilo. Jeho krásná pigmentace mě zaujala už na testeru. Ale o tom až později, jaký je vlastně obal?


Balení produktu je jednoduché, to je pravda, ale myslím si, že naopak díky své jednoduchosti může tak představit ten krásný obsah, co má uvnitř. Obal je plastový černý, jen víčko, které je z větší části čiré, abychom viděli odstín a obsah produktu. Musím se přiznat, že mi jednou i spadl a "ťuk ťuk" drží celý i s obsahem vevnitř.


na zadní části obalu je i jednoduchý návod, jak si pomocí tohoto tria vykonturovat obličej

Konzistence je zapečená. Jak už jsem zmínila, jedná se o trio, které obsahuje bronzer, tvářenku i rozjasňovač. Jako první bych začala u bronzeru. Ten je takový tmavší, podle mě je spíše vhodný pro opálenější vzhled Vaší pokožky, Jelikož jsem opravdu bledulka, tak jsem ho začala používat především teď, kdy se pomalu začínám opalovat (i když u mě to nikdy nebyla žádná hitparáda) :) Je lehký, vůbec ale vůbec nepřaší a hlavně neobsahuje žádné třpytky, takže vypadá opravdu přirozeně. Stačí s ní jen opravdu malinko oprášit štětec, je totiž superpigmentovaný.
Tvářenka se mi snad líbí na celém triu nejvíce. Je jasná, taktéž bez třpytek a má takovou krásnou nezastřenou barbie pink barvu s podtónem do studena. Opět vůbec nepráší a je opravdu jemná, zapečená a lehká. A poslední částí tohoto krásného tria je rozjasňovač, který je také úžasně pigmentovaný. Je bílý, se shimmerem, ale jeho kouzlo je v tom, že podtón má světle růžova a tak "hází" opravdu přirozené odstíny na Vaší pleti.

swatch tria

S triem od Sephory jsem opravdu moc spokojená. Když spěchám do školy, nebo zaspím či se mi nechce zrovna ten den ráno tolik líčit je mým ideálním pomocníkem. Je krásně pigmentovaný, nepráší a hodí se ke všem typům a tónům pleti. Jestli sháníte něco cenově přístupného a kvalitního, zkuste toto trio! :)


A co Vy? Jaký je Váš oblíbený produkt na tvář? :)

6 comments:

  1. Krásný multifunkční produkt :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď, je taky úžasný! Až půjdeš okolo Sephory, určitě se na něj jukni :)

      Delete
  2. Vyzerá dobre, no multifunkčné produkty nemám veľmi rada, viac mi vyhovujú oddelene:)
    ChristyShades

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já je taky moc nemusím, ale u tvářenek a podobných produktů mi to nevadí :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)