6/19/2015

GoodBye March - May 2015 - Welcome Summer

Krásný pátek, Vám všem!

Taky se už těšíte na víkend? Já určitě. A zajisté také proto, že mě nejen čekají dvě nejtěžší zkoušky z posledního semestru, ale i také to, že zítra a v úterý mám přijímačky na magisterský obor. Uff, to bude fuška, ale snad to nějak zvládnu. Určitě mě držte palce!

Dnešek ale nebude o mým strastech se školou, ale o vypotřebovaných produktech za březen až květen. Vím a omlouvám se zároveň, že to nestíhám po měsíci, ale za pár dní bych na tom měla být už lépe :)

Musím říci, že tentokrát jsem toho opravdu hodně "vyplácalala" a to nejen pečující kosmetiky, ale i té dekorativní. Ve videu najdete i několik výjimečných produktů, které Vám pomohou s každodenními starostmi. Tak už nožky nahoru, udělejte si nějaký dobrý, studený drink (nevím jak u Vás, ale tady je vedro) a užijte si dnešní video. :)



PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
L´oreal Elseve Full Repair šampón
L´oreal Elseve Full Repair balzám
L´oreal Elseve Arganine Resist šampón
L´oreal Elseve Total Repair balzám
Linteo vlhčené baby ubrousky
Axe Anarchy deospray
Avon Planet Spa tělové máslo s kolumbíjskou kávou
L´oreal Volume Max spray na vlasy
Garnier Essentials odličovač očního okolí s hrozny
Avon Advance Technique sérum na konečky
Nivea zvláčňující krém pro citlivou a suchou pokožku
Alpa vlasová bylinná voda Luna
Contratubex gel na jizvičky
Ebelin větší odličovací tampónky
Sanytol tekuté mýdlo dezinfekční hydratující
Essence Liquid Link, černá
Rimmel makeup Stay Matte, 100 Ivory
Essence řasenka Lash Princess





CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - F&F tyrkysová halenka
líčení - Maybelline, R de Loop, Linteo, Sleek, Mua, Essence, Rimmel, Sephora
nehty - Rimmel Rita Ora (jarní kolekce), 408 Peachella

DETAILY O HUDBĚ
The Green Orbs - Bike Rides
Silent Partner - Dog and Pony Show

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
video - Sony HandyCam
fotografie - Huawei Ascend P6, P7


A co Vy? Co nejraději používáte jako péči na Vaše vlasy? :)

3 comments:

  1. Avon sérum na konečky jsem měla a vůbec mi nesedl :/.

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, to mě tedy pomáhá, ale jak se říká, sto lidí, sto chutí :)

      Určitě se jukneme, děkujeme! :)

      Delete
  2. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)