6/27/2015

Lak na nehty Gabriella Salvete Matte Effect

Hezkou sobotu, krásky,

dnes mám pro Vás recenzi na krásné matné laky od Gabriella Salvette Matte Effect. Musím se přiznat, že ve svém košíčku s laky máme s Kačkou právě nejvíce laků od této firmy, protože nám hrozně moc vyhovují nejen provedením kartáčku, ale i svojí konzistencí. Jinak na léto mám ráda barevné laky až neonové, ale musím se přiznat, že toto léto mě uchvátily pastelové odstíny všech různých barev. Úplně jsem jim propadla. A musím Vám říct, že málokdy se stanem že by mě pohltila celá kolekce jako je tomu u těchto laků.

Gabriella Salvete Matte Effect se dá koupit ve všech drogériích. Základní cena se pohybuje okolo 90 Kč, ale v Tetě se dá nyní pořídit za 45 Kč. Lahvička obsahuje 11ml produktu.

Tato kolekce laků obsahuje celkem šest laků. Prvních pět je klasicky barevných. 01 Bianco je bílá matná, 02 Caffelatte a 03 Eleganza jsou spíše nude laky. 04 Baby je krásná světlá studená růžová a 05 Arancio, který je lososově oranžový. A poslední kousek je průhledný topcoat, který nanesete na kterýkoliv lak, který máte doma a on vykouzlí právě ten matný efekt.

celá sbírka laků v celé své kráse zdroj

Lahvička laků je klasická. Prostě ta, na kterou jsme zvyklé u Gabrielly Salvete. Je bytelná, skleněná s plastovým bílým matným víčkem.



Konzistence je hutná a tím pádem si musíte dát opravdu pozor na nanášení laku. U laků tohoto složení je dobré se zbytečně štětečkem nevracet, aby se Vám netvořily zbytečné hrudky nebo viditelné tahy.


Štěteček mě trochu překvapil. U této značky jsem spíše zvyklá na plošší a větší kartáčky, ale u této sbírky laků je součástí užší štěteček. Zpočátku jsem se trochu bála, protože mám větší nehty a nechtěla jsem, aby mi štěteček na nehtech vytvořil nehezké tahy. Ale překvapilo mě to. Štěteček je sice menší, než jsem zvyklá, ale dokonale překryje celý nehet i bez viditelných žmolků a tahů. Ale je dobré se s ním nevracet po nehtu, aby jste právě tomuto zabránili.


To co se mi na lacích hrozně moc líbí je to, jak rychle zasychají. Je to až neuvěřitelné. Vždy, když nanesu první vrstvu a přesunu se k druhé ruce, je ta prví už kompletně zaschlá! Nevím, jak to Gabriella Salvete dělá, ale s tímto mě opravdu dostala. Tento lak je také dobrý v tom, že krásně kryje již ve dvou jemných a tenkých vrstvách bez base coatu.

Výdrž také není špatná. Ve velmi dobrém stavu mi lak vydrží až tři dny. Poté začne nepatrně slézat po stranách a ztenčují se jeho vrstvy. S drobnými oděrky u nás se sestrou nezávisle vydržel pět dní.

Jako první odstín nás s Kačkou zaujal 05 Arancio. Jedná se o krásnou světlou lososovou barvu s kapkou oranžové. Lak je ve studeném podtónu, řekla bych i trochu do neonova a v létě vytváří krásný opálený vzhled rukou.

Druhý odstín, který nás okouzlil ještě více, než ten předešlý, je 03 Eleganza. Je to taková nepopsatelná barvička. V lahvičce se tváří jako tmavší nude hnědá, ale po nanesení dokáže překvapit. Má sice opět studenější podtón ale hází krásný odstín do zastřené lila barvy mixlé s hnědou. Jde o opravdu překrásnou barvu, takovou neutrální, která se hodí opravdu ke všemu.

Z mých dojmů určitě poznáte, že jsem z celé kolekce laků strašně moc nadšená. Určitě bych chtěla vyzkoušet ten bílý a růžový. Lákají mě opravdu snad všechny. Dobře zasychají, mají dlouhou výdrž a krásný výběr odstínů. Já tyto laky můžu jen doporučit. :)

A co Vy? Už máte doma matný lak od Gabrielly Salvete? :)

6 comments:

  1. Tyhle její novinky vypadají fakt skvěle :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A také skvělé jsou. Určitě vyzkoušej :)

      Delete
  2. Tahle kolekce se Gabči hodně povedla! Já se do těch laků zamilovala už poprvé, kdy jsem je viděla v drogerii. Jsem ráda, že jsem počkala a koupila si je až ve slevě za 45 kč, ale já blbá si vzala jen matný top coat.. Ale musím říct, že i ten je skvělý :)

    Life By Peggie

    ReplyDelete
  3. Ještě nemám :) Jestli je za polovinu, tak bych se měla po nějakém matném podívat :)
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)