6/06/2015

Maybelline SuperStay Better Skin - Pomocník při nedokonalostech s pletí

Hezkou sobotu, Vám všem!

Dneska Vám přináším recenzi na nedávnou "novinku" od Maybelline a to tento makeup SuperStay Better Skin. Já mám konkrétně odstín 005 Light Beige. A jak to tak s makeupy bývá, někdy je opravdu oříšek vybrat si ten správný.

Maybelline SuperStay Better Skin můžete zakoupit v jakékoliv drogérii. Klasickým 30ml stojí okolo 200 Kč.

Já jsem na tento makeup narazila zhruba před dvěma měsíci v listováním časopisů. Byl tam přiložeý vzoreček a náhled ke všem odstínům a musím se na rovinu přiznat, že se mi zdály hrozně moc tmavé. Nakonec jsem se ale na něho šla podívat do drogérie a podívala se na testery a hle, našla jsem tam takový, který by mě podle testeru perfektně seděl. Tak jsem ho vzala a utíkala jsem s ním domů. :)

Na obalu není nic zajímavého. Neurazí ani nenadchne. Jedná se o klasický makeup s pumpičkou, takže je jasné, že balení tomu odpovídá. Skleněná láhvička s průhledným víčkem, které mě ale osobně trošku vadí v tom, že je hned ušpiněné od toho, jak obsah pumpujete ven. Mám totiž ráda, když je kosmetika nerozbitá a čistá.


pumpička, kterou se makeup aplikuje

Konzistence mě připadá neobvyklá oproti všem makeupům, které jsem kdy vyzkoušela. Je taková hebká a sametová, prostě taková nevšední. Pravda, po nanesení je trošku vodovější, ale i tak věřím, že Vám některým bude skvěle sedět. Nutno říci, že je určený pro normální pleť a to jsem bohužel nevěděla. A jelikož jestli mě sledujete delší dobu, tak víte, že já jsem sušenka. Nemůžu úplně říci, že by mi makeup nevyhovoval, to ne, ale musím před jeho aplikací nanést hutnější hydratační krém jako základ.

Odstín, který jsem si vybrala je opravdu ze všech nejsvětlejší. Po nanesení se Vám může zdát, že makeup je oranžový a světlé pleti nebude vyhovovat, ale po rozetření pomocí beauty blenderu se stane odstínem s neutrálním odstínem. Ještě jedno je důležité zmínit - stačí ho nenést opravdu málo, jinak se může stát, že by Vám mohl vytvořit efekt masky.  Jinak kryje opravdu dobře, řekla bych že má střední vyšší krytí a je tak vhodný pro ty, co mají opravdu větší nedokonalosti pleti.
                                       
swatch odstínu - 005 Light Beige

Jeho výdrž je optimální pro drogérkové makeupy. Vydrží přesně tolik, kolik jsem po něm vyžadovala. Okolo osmi hodin. Poté postupně začíná slézat na místech jako je hřbet nosu, okolí očí a šíje či krku. Líbí se mi že neflekatí a na mě osobně neoxiduje.

Podle mě je vhodný i na léto, obsahuje totiž SPF 20. Což mi přijde fajn, že všechny nově přicházející makeupy s tímto přicházejí. Já ho osobně aplikuji pomocí beauty blenderu, jelikož štětec či stipple brush mi nechává zřetelné tahy. Po aplikaci nechává na pleti matný finish, což se mi doopravdy líbí, protože si pak stačí přepudrovat jen T - zónu.


Na závěr musím říct, že z makeupu mám opravdu smíšené pocity. Ano, používám ho, nemůžu říci že ne, ale nevím, zda bych si ho příště koupila. Doporučila bych ho spíše na normální až mastnou pleť, protože té sušší zbytečně vytahuje nedokonalosti a póry na obličeji, které jdou vidět zejména zblízka. Makeup je jinak příjemně lehký, jemný a takový sametový jako polštářek.


A co Vy? Už jste se seznámili s tímto makeupem? A jak všeobecně máte rádi makeupy od Maybelline?

2 comments:

  1. Maybelline má super řasenky, ale jejich make-up bych si asi nekoupila :)

    Life by Peggie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je pravda, že já podruhé také ne. Ale myslím si, že pro mastnější pleť by nebyl špatný :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)