6/02/2015

Wishlist June - Too Much Elegance!

Hezký úterní den, kočky!

Dnes Vám přináším po delší době odpočinkový a tak trochu nekosmetický článek. Už pár dní přemýšlím, co bych zahrnula do tohoto wishlistu. Je toho opravdu hodně, co bych chtěla vyzkoušet nejen pro sebe, ale i pro Vás. Tentokrát jsem sestavila takový seznam kosmetických produktů, který se skládá z kosmetiky, jejichž značky jsou pro někoho velkou neznámou (pro mě určitě). :)


1 Freeman Scrub - už nějakou tu dobu po této pečující kosmetice pokukuji. Líbí se mi jak jejich scruby, tak masky na obličej či na vlasy. Já osobně prahnu po tomto scrubu s růžovým grapefruitem. Jeho cena je 149 Kč.

Max Factor Creme Puff - věc se má tak, že mi dochází pudr a to akutně. V drogériích jsem si všimla tohoto krasavce od Max Factoru, který mě sedl nejen krásným a elegantním obalem, ale i jeho konzistencí. Mě se osobně líbí odstín 85 Light in Gay, protože je světloučký s podtónem do růžova. Tento pudr má nepřeberné množství odstínů (neuvěřitelných devět)! a myslím si, že si vybere každá! Jeho cena za 21g se pohybuje okolo 200 Kč a seženete ho například v drogérii Teta.

Physicians Formula Happy Booster tvářenka - čas od času ráda brouzdám e-shopy s kosmetikou. Na Galaxii přání mě zaujala pro mě neznámá značka Physicians Formula a jejich krásně se tvářící kosmetika. Nejvíce se mi líbí jejich tvářenky. Mě osobně oslovila řada tvářenek Happy Booster v odstínu Rose. Jedná se o mix různých odstínů, od hnědé po středně růžovou. Jelikož jsem závislák na tvářenkách, tak do ní asi půjdu. Její cena je 449 Kč.

Ciaté lak na nehty - Ciaté laky mě vždycky oslovovaly! Jsou známé svojí kvalitou a krásou. Mě hrozně moc zaujal odstín Cha Cha Cha, který je takový neonkovo růžovo - oranžový a tudíž jako stvořený pro léto! Kdo by neodolal? Tento krasavec stojí 139 Kč.

5 "Beauty Blender" - ten můj z parfums.cz už chudáček mele z posledního a tak ho musím nahradit jiným jemu podobným. Našla jsem tento modrý na dekorativka.cz nebo přemýšlím i nad kvalitnějším od Real Techniques. Ráda s touto houbičkou roztírám jak makeup, tak i korektor. Celkový vzhled pak díky této pomůcce vypadá velmi přirozeně. Konkrétně tento světle modrý stojí na zmíněné stránce dekorativka.cz za 59 Kč.


A co Vy a Vaše (ne) kosmetická přání? Co Vás láká a čemu neodoláte? :)

4 comments:

  1. "Beauty Blender" jsem ještě nezkoušela, jsem věrná štětcům : ) Aktuálně se spíše soustředím na přípravky pečující než dekorativní.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě ho zkus, není špatný :3

      Delete
  2. Já bych si přála jakoukoliv masku od Freemana :)

    Life by Peggie

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)