7/21/2015

HAUL: F&F, Deichmann

Hezký večer,

dnes Vám přináším další haul, který bude sice krátký, ale o to zajímavější. Zhruba před čtrnácti dny jsem byla v nákupním centru a jen tak náhodou jsme s mamkou a s Kačkou zabrouzdaly do Tesca. A tam byly výprodeje F&F. A jako správný shopaholic jsem si odnesla pár věcí, s kterými bych se Vám chtěla pochlubit. Sice se především jedná o basic věci, ale stojí rozhodně za to!

Nezapomněla jsem se stavit ani v Deichmannu, kde jsem také něco okořistila a to báječné sandálky v žabkovém provedení. Ale dále Vám nebudu nic prozrazovat. Více se dozvíte ve videu :)



PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
F&F dámské pyžamo leggins s makrónkami 300 Kč
F&F dámské pyžamo leggins s kočkou 300 Kč
F&F dámské černé kalhotky se šněrováním, edice Fifty Shades of Grey 99 Kč
Deichmann sandálky s listem ZDE (já mám stříbrné) 299 Kč


CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - croptop C&A
líčení - Bioderma, MUA, Sephora, Essence, Gosh, Sleek, Rimmel, MaxFactor
nehty - 60 Seconds Super Shine by Rita Ora, 558 Go Wild - er- ness

HUDBA
The Green Orbs - Bike Rides
Jingle Punks - Soft

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
video - Sony HandyCam
fotografie - Huawei Ascend P6, P7


Doufám, že se Vám video líbilo a budu moc ráda, když mi napíšete, s čím jste si v poslední době udělali radost Vy :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)