7/27/2015

HAUL - F&F, Rimmel, Garnier, Avon, Gabriella Salvete, L´oreal...

Ahojky,

dnes tu mám své první video, které točím sama. Rozhodla jsem se přiblížit vám, co jsem si koupila a co jsem dostala. Je toho docela hodně, protože bylo opravdu hodně příležitostí, jak se obdarovat. Tak doufám, že vás nebudu moc nudit a že budete trpělivý. :)

Tak doufám, že se Vám bude dnešní premiéra líbit :)


PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
 F&F cca 185 Kč
F&F kalhotky, edice Fifty Shades of Grey 99 Kč
F&F pyžamo Sleep 175 Kč
F&F pyžamo kočka 300 Kč
F&F růžový top cca 185 Kč
F&F  lehký cardigan, bílý 185 Kč
Scotch kočka izolepa a post-it každá 250 Kč
Syoss Glossing Real - Seal šampón
Syoss Shine Boost šampón
Glisskur Ultimate Volume šampón
Garnier Ultra Doux rozmarýn a oliva šampón
Schwarzkopf Essence Ultime Crystal Shine šampon + kondicioner
Avon set naušnic, Navy
Avon Nutra Effects čistící pěna
Rossmann Rival de Loop čistící pěna
Gabriela Salvete oční stíny, 02 40 Kč
Maybelline Color Tattoo, 05 Eternal Gold 120 Kč
L´oreal  Pure Zone čistící gel na obličej 50 Kč



CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - tričko s nápisem F&F, mint rifle H&M
líčení:
bronzer -  Sephora MicroSmooth Baked Sculpting Countour Trio
pudrGABRIELLA SALVETE Hydrating powder Nude finish
báze pod oční stínyAVON
oči Maybelline Color Tattoo
tvářenka a rozjasňovačPalette That´s Heart BH Cosmetics
řasenka - RIMMEL Super Curler 24
obočí Essence How To Make Brows
make upRIMMEL match perfection
rty AVON Ultra Colour Indulgence
korektor - Makeup Revolution

HUDBA
The Green Orbs - Bike Rides
Silent Partner - GoodStarts

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
video - Sony HandyCam
fotky - Huawei P6, P7


Doufám, že se vám video líbilo a moc jsem vás nenudila. Budu se na vás těšit příště ahoj :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)