7/08/2015

Holčičí párty aneb rozlučka se svobodou

Zdravím Vás,

dnes Vám chci ukázat, jak si můžete zpestřit oslavu.


Moje kamarádka měla rozlučku se svobodou a tak jsme se ji postaraly všechny o krásnou oslavu. Každá jsme něco připravila. Rozhodla jsem se party zpestřit pomocí krásných printables, které jsem našla na internetu. Už jednou jsem to zkoušela na Halloween a líbilo se mi to.

Tentokrát jsem krom muffinů vytvořila i škrabošky, které také měly úspěch a díky nim vznikla série pěkných fotek.


Škrabošky a knírky jsem vytiskla pomocí laserové tiskárny na tvrdší papír s větší gramáží než klasický kancelářský papír. Vše jsem pečlivě (snažila jsem se co nejvíce) vystříhala a na otvory pro oči jsem použila manikúrové nůžky. Špejle jsem upevnila pomocí izolepy a pěkně držel, z toho jsem měla opravdu strach.



Knírky letos a celkově dost letí a proto nesměly chybět.


Maličká várka muffinů. Zvolila jsem různé motivy například Mimoně (kdo by neznal) nebo krásné duhy či přímo motiv svatební. Ozdoby na muffiny stačí tisknou na obyčejný kancelářský papír, protože nalepujete dvě proti sobě a doprostřed vložíte párátko.
  


 



A každá párty se neobejde bez pití a drinků a tak jsem ještě vytvořila ozdoby na brčka, které jsem opět vytiskla na tvrdší papír. Dírky na brčka jsem nemohla vytvořit děrovačkou, protože se na dané místo nedostala a tak jsem použila průbojník z dílny o taťky. 


Tady Vám dám odkazy na vše co jsem využila:
Doufám, že se Vám článek líbil a trošku Vás inspirovat na to si vytvořit něco pěkného na vaši oslavičku nebo jen když se sejdete u kávičky. Všechno je jednoduché na přípravu stačí najít motiv a vytisknout a půl práce máte hotovo.

A co Vy??? Zkoušeli jste někdo něco vyrobit???

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)