7/12/2015

Wishlist July 2015

Hezký den.

Dnes Vám přináším pravidelný, ale odpočinkový článek. A to další "nutně tohle potřebuju" list. :) Já vím, já vím, mám už toho hodně, co se týče kosmetických produktů, ale někdy prostě najdu něco, čemu nemůžu odolat. A navíc, dělám to přece hlavně pro blog aby jste si mohly co přečíst, ne? :) (tak mám alespoň výmluvu).
Dnešní wishlist bude sice opět kosmetický, ale plný těch produktů, které jsou multifunkční nebo neobyčejné.

1 Ardell Demi 101 Demi řasy - už strašně moc dlouho chci vyzkoušet umělé nalepovací řasy a myslím si, že pro můj začátek budou kvalitnější od Ardellu tou správnou volbou. Jsou hodně chválené a hlavně jsou stoprocentně z lidského vlasu. Navíc vypadají opravdu přirozeně.
A nejsou drahé, stojí 109 Kč.

2 W7 Double Act bronzer a tvářenka - W7 produkty mě vždy fascinovaly. Někdo je má za "fake" Benefit produktů, ale kdo se dnes nenechá někým inspirovat. :) Tento výrobek je vlastně takové 2in1, obsahuje tvářenku i bronzer, takže je vhodným společníkem na cesty. Balení navíc obsahuje i praktický konturovací štěteček. Jestli tedy sháníte nějaké combo na cesty, jukněte určitě po této W7. Stojí neuvěřitelných 119 Kč.

3 Benefit Roller Lash řasenka - už dlouho si plánuju něco pořídit o Benefitu a musím se přiznat, že tato řasenka mě opravdu okouzlila. Má zajímavý kartáček, který údajně Vaše řasy prodlouží a natočí. A kdo by navíc neodolal těm krásným benefitím obalům? :) Tak to se nechám ráda překvapit. Info o ceně v obchodě.

4 Sleek paletka na oči a tváře Dancing Till Dusk - tato úžasná paletka od Sleeku obsahuje krásných šest stínů na oči a tváře. Dva matné a čtyři třpytivé. Je tedy vhodná na konturování, jako tvářenky a tedy i na Vaše oči. Hrozně mě zaujala tím, jak je zajímavě složená a navíc, jak znám Sleek, bude i krásně pigmentovaná. Její cena se pohybuje okolo 349 Kč.

5 Too Faced Natural Matte paletka - určitě všichni blázni, co milujeme kosmetiku víme, že je někdy pekerně těžké sehnat matnou paletku s krásně vysokou pigmentací. Tahle je krásná a navíc krásně pigmentovaná. No nešly byste do ní? :) K sehnání je v Sephoře.

A co Vy? Co byste si přály tento měsíc? :)





2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)