8/11/2015

Čistící pěna na obličej Rival de Loop - zázračná pěna na obličej

Ahojda slečny,

dnes tu pro vás mám recenzi a hodnocení na príma péči o pleť, takže se můžete těšit.


Abych řekla pravdu, tak o tuto péči jsem se nikdy moc nezajímala. Ale protože se pochopitelně pravidelně líčím, tak jsem hledala něco co mi pleť krásně odlíčí v koupelně, když se mi nechce odličovat pomocí micelární vody. Navíc se mi zdá, že mi nic nedokáže pořádně odlíčit řasy, sice nemůžu říci, že mi je neodlíčí vůbec, ale sem tam se ráno stane, že mám řasenku popadanou pod očima, třeba to neumím třeba to dělám špatně .....

Hledala jsem tak něco pěnivého, ale mýt si obličej šampónem ve vaně se mi nechtělo, protože by pokožka obličeje byla příliš vysušená a co si budeme povídat - šampon je pro vlasy a ne na obličej.

Takže jednou při "procházce" ROSMANNem mi ségruška objevila tuto krásnou čistící pěnu na obličej od Rival de Loop.


Od značky Rival de Loop už máme nějakou dekorativní kosmetiku, ale pečující jsem ještě nezkoušela. Cena tohoto produktu je také velmi dobrá cca 70 Kč. Zároveň vám obsah balení vydrží nějakou dobu, takže nemůžu říci, že za 2 týdny spatříte dno, to opravdu ne.

Skrze průhledné balení pravidelně vidíte, kde se hladina produktu nachází a včas si tak můžete opatřit další balení. Co se týče obsahu, tak je to spíše taková průhledná tekutina, o které se na balení píše, že má vytvořit pěnu. Zdálo se mi zvláštní, že má vzniknout jemná pěna, ale opravdu tomu tak je.


Díky šikovné pumpičce, která je součástí tubičky. Pumpička s tekuté čiré tekutiny vyčaruje pěnu o velikém obsahu.


Balení je krásné v mint barvě, která sama o sobě budí dojem čistoty a svěžestí, kterou dokresluji i grafika na tubičce - vodní vlnka.


Tady máte možnost si udělat představu, jak vypadá konzistence na ruce, když pumpičku stisknete dvakrát. Zhruba tolik množství já využívám na odlíčení a čištění obličeje. Pokud mám líčení výraznější, tak někdy pumpičku stisknu i třikrát :)

Ale řeknu vám je to ZÁZRAK. Od prvního použití jsem tímto produktem očarovaná. Je to jemňoučká pěna, která pokožku obličeje krásně vyčistí.

Já postupuji následovně, nejprve si obličej navlhčím čistou vodou a posléze jemnými krouživými pohyby aplikuji dva stisky pěny. Mohu vám říci, že krásně tento produkt vyčistí obličej a odlíčí řasy a nestalo se mi, že bych se ráno probudila s řasenkou pod očima. Péči ještě doplňuji krémem na pleť například Bione cosmetics výživný mandlový krém, který mi pleť dostatečně hydratuje.

Pěna zanechá jemný a hladký finish s takovým sametovým pocitem. Vůbec nemám pocit, že by mi pěna obličej vysušovala nebo dráždila. O tom všem svědčí i fakt, že jsem už hrdou majitelkou druhého balení této pěny.


Navíc podle piktogramu Vegan je tato čistící péče určena většímu okruhu spotřebitelů.

Přeji Vám krásný den a přežijte tyto tropické dny a nezapomeňte se dostatečně HYDRATOVAT a pít HODNĚ.

Zkoušely jste už podobný produkt nebo dokonce i tento???? Vyhovoval Vám????


7 comments:

  1. Teda super recenze! Tahle pěna mě fakt zaujala, určitě po ní mrknu, protože něco takového by se mi také hodilo.

    My 4 Favourite Lip Balms

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji moc ;-) ani se to nezda ale tahle pena je opravdu povedena. Za tu cenu stoji navic krasne voni a jemna ;-)

      Delete
    2. Dekuji moc ;-) ani se to nezda ale tahle pena je opravdu povedena. Za tu cenu stoji navic krasne voni a jemna ;-)

      Delete
  2. Taky dávám přednost pěnám při čištění pleti. Mám celkem drahou od La Roche-Posay a je vážně výborná, zvlášť pro moji suchou pleť, ale ráda bych se poohlédla po něčem levnějším. Juknu určitě na tuhle. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velmi super jsou i pěny od Alverde nebo mycí gel od Yves Rocher

      Delete
  3. Mám hydratační čistící pěnu Bioderma, tu jsem vyhrála na vašem blogu. Jsem z ní nadšená. A bála jsem se, co budu dělat, až mi dojde, na mě je moc drahá. Tak jsem ráda, že existuje levnější alternativa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ještě mrkni na pěnu od Alverde tu mám taky moc ráda ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)