8/09/2015

Dermacol duo oční stíny, 01 - Chameleon s rozjasňovačem v jednom

Ahoj, krásky,

dnešní článek bude sice opět recenze, ale tak trochu z jiného soudku, Tentokrát to nebude o pečující kosmetice, ale o té dekorativní. Vzala jsem si totiž dnes na "paškál" duo očních stínů od Dermacolu, konkrétně odstín 01.

Dermacol duo oční stíny jsou k dostání ve čtyřech barevných provedeních. Balení obsahuje 3g a stojí 179 Kč. K dostání jsou ve všech sítí drogerií nebo na na oficiálních stránkách.

Musím se Vám přiznat, že jsem se na toto složení stínů koukala a vyhlížela ho opravdu delší dobu. Váhala jsem jestli si ho koupit, protože přeci jen mám takových hnědých a nude odstínů opravdu hodně. Ale musím se přiznat, že pokaždé, když jsem šla do nějaké drogérie, pokaždé jsem si tyto stíny od Dermacolu "swatchla" a vždy si říkala, ne to prostě nepotřebuješ! :)

Nakonec mě ale přesvědčil Tom, se kterým jsem byla v Praze v Palladiu. Z tohoto shoppingu mám i video, na které se můžete podívat ZDE. Měli jsme totiž čas a čekali jsme na vlakovém nádraží v Praze a tak jsme šli do Teta drogerie. A já je tam zahlídla a Tom prokoukl mou slabost a koupil mi je. Ani nevíte, jak jsem byla v sedmém nebi! 

Obal je klasický, není na něm upřímně nic zajímavého, co by Vám vyrazilo dech. Podle mě balení mělo být koncipováno jako cestovní, to chápu, ale u otevírání, víčka je podle mě moc mohutné, což kazí celkový vzhled stínů. Jinak je plastový, v černém provedení, kde jak je jasné, je vrchní díl proveden transparentně, aby jste věděli, jaké barvy duo obsahuje. 
Nesmím zapomenou, že součástí balení je i malý štětečkový aplikátor, který upřímně nepoužívám a v každé takovéhle paletce mi přijde zbytečný. Ale když nechcete nanášet stín prstem nebo když není zbytí, štěteček se může hodit :)


Konzistence stínů je klasická, kterou vidíme u většiny drogerkových stínů a to namletá. Ale musím Vám říci, že jestli sháníte něco na lehké, každoddenní líčení, toto bude to pravé pro Vás. Stíny jsou jemné, skoro vůbec nepráší (až na světlejší stín) a vzájemně se doplňují. Duo tedy obsahuje jak jeden světlejší, tak i tmavší strukturálnější stín.


Je jasné, že když se jedná o duo, obsahuje tato dá se říci "mini paletka" dva stíny cestovního balení. První z nich, ten světlejší je takový béžový s podtónem do růžovo - meruňkova. Podle mě je vhodný nejen jako stín, ale i jako samotný rozjasňovač. Krásně se s ním projasní jak nadobočnicový oblouk, tak hřbet nosu, tak i místo nad horním rtem i samotné lícní kosti. Druhý stín je naprosto nevšední a přiřkla bych mu vlastnosti chameleona. V paletce se může zdát hnědý s kapkou zlaté, ale když se na něho podíváte s různých úhlů, vrhá na Vás duhy veškerých odstínů barev. Na první pohled v jednoduchém stínu můžete najít fialovou, slabounce hnědou, zlatou a bronzovou. Je to opravdu chameleoní krasavec. A to ze všech úhlů pohledu.


swatch obou stínů - nalevo světlejší, napravo chameleon, na fotce jeho krásu prostě nezablýsknu 

Pigmentace taktéž není k zahození. Překvapila mě na to, že se jedná o drogérkový produkt. S bází pod oční stíny vydrží duo klidně něco málo i přes osm hodin, pak se začne pomalu ztrácet a intenzita obou stínů mizí. Řekla bych, že ten tmavší stín vydrží o krapet déle. Zapomněla jsem ještě zmínit, že oba stíny obsahují shimmer, ten světlejší ho má o něco málo než ten tmavší z pravé strany.

složení produktu

Musím se Vám k něčemu přiznat. Mít je všechny, tak jásám. Po tomto odstínu se mi líbí 02, která je koncipována do modré barvy. Jestli mě sledujete dlouho, tak víte, že jsem do modré blázen, takže bych jí uvítala. Celkově bych tuto "mini" paletku hodnotila velice kladně a doporučila bych jí i pro začátečníky. Já osobně vždy nanesu ten béžový světlý stín na celé víčko a do očního záhybu nanesu stín tmavší. Poté waterline doplním o bílou nebo tělovou tužku na oči. Oko se opticky zvětší a projasní. Já toto duo hrozně ráda používám v této vlně veder a vždy, když chci mít rychlý, ale zajímavý makeup. :)

A co Vy? Co používáte za líčení ve velkých "vlnách veder?" A jaké stíny máte nejraději v tomto období? :)

4 comments:

  1. ten hnedý odtieň je úplne nádherný! :)
    pozývam na giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě ho zkus, je přenádherný :)

      Delete
  2. Nadherne odstiny, tyhle jejich paletky jsem jeste nezkousela.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)