8/20/2015

Dry shampoo AMICA and BATISTE

Krásný den milé čtenářky,

dnešní článek se bude věnovat otázce suchých šamponů. Na trhu nyní nalezneme docela slušné množství suchých šamponů například od batiste, alpy aj. A právě tyto dva zmíněné jsme zkoušely i v těchto teplých až tropických dnech.

Batiste suchý šampón 200ml seženete v parfumérii Douglas za 109 Kč.
Naproti Alpa suchý šampón Amica 30g najdete snad v každé drogérii a jeho cena se pohybuje okolo 30 Kč,



Jako první tu máme suchý šampon AMICA od ALPY. Přiznám se, že jsme dlouhou chtěly tento novodobý zázrak vyzkoušet. A jednou opět při procházce naší nejoblíbenější drogérií TETA jsme zahlédly nenápadnou malou butelku se zelným víčkem, která se nacházela mimo zorné pole hezky u země. Upřímně se přiznám, že se zájmem co je to za 25 Kč, jsme se ohnula směrem dolů. Zatím jsem viděla suché šampony jen ve formě spreje a proto mě toto balení zaujalo a překvapilo.

složení

Balení je opravdu malinkaté, takže zároveň i cestovní. Obsah balení je 30 g.


Celé víčko butelky lze rozšroubovat, ale ve víčku ještě nalezneme část, která lze lehce odcvaknout a pro dávkování šamponu, pak slouží dírky - dejme tomu jako cukřenka. Stejným stylem se produkt i nanáší, svým způsobem si pěkně "pocukrujete" inkriminovaná místa.


Aplikujeme tak, že si nejprve vlasy pročešeme hřebenem TANGLE TEEZER, posléze produkt naneseme na pěšinku, jemně promneme prsty a opravdu chviličku necháme působit. Posléze je třeba suchým ručníkem "vysušit" hlavu, aby prášek nezůstal na povrchu pokožky vaší hlavy. Potom stačí vlasy znovu učesat a je vše hotovo.

Mega výhodou je, že vám udělá opravdu krásný objem, ale opravdu velký.


Prášek je jemný asi jako moučkový cukr a jeho parfemace se blíží trochu pracímu prášku.


Druhým testovaným šamponem byl šampon od batiste. Kterým má krásně zdobenou butelku s třešněmi. To vše ve vás evokuje čistotu, svěžest a léto. Taková vůně by si zasloužila i svůj parfém.



složení


Pozor aplikaci si nemusejí odepřít ani ti co hledají logo VEGAN, nebo jako já milují produkty bez testování na zvířatech (not tested on animals).



Velkou předností je sprejový aplikátor, který zabrání, aby vám produkt "lítal" všemožnými směry, které nechcete. Produkt nanášíme stejně jako předchozí AMICu.


Shrnutí. Oba šampony splní svou funkci a vlasy opravdu zbaví mastnoty. Jen se nám zdá, že AMICA dokáže na hlavě vytvořit větší objem a celkově se mi prostě zdá být o fous lepší než batiste.

Nicméně co se týče aplikace, tak jasně vyhrává batiste, který svým sprejovým aplikátorem je úžasný. Další vlastností je, že jeho parfemace je úžasná o tom nemůže být ani řeč.

Celkově pokud vaší prioritou není vůně, tak lze tyto dva produkty velmi dobře srovnat a "parádu" vám udělají oba stejně. Navíc AMICA je nesrovnatelná z hlediska ceny a navíc nevím jak vy, ale já velmi velmi ráda podporuji ČESKÉ produkty.

A jak jste na tom vy???? Zkoušely jste suché šampony??? Já bych ráda ještě vyzkoušela ten od LYBAR. Nemáte s ním zkušenosti???

8 comments:

  1. Amicu mám stále doma v zásobě a když je nejhůř, sáhnu po ní. Spreje zkouším teprve chvíli, mám momentálně druhý. Co se Amici týče, myslím, že se vyráběla už za totáče, protože ji používám už od útlého mládí. Proto jí zůstala i tahle lidová cena, v té době stály šampony 1 - 3 Kč. Ostatně stejně dobré ceny mají i jiné výrobky Amica (pleťové vody, čistící mléka), ale ty už si po revoluci nekupuji, i když před revolucí to snad byly jediné sehnatelné. Taková kafrová voda uměla krásně zatočit s akné. :) U sprejů mě celkem štve, že vydrží na pár použití a tím se tvoří docela dost odpadu, zatímco amicu suchý šampon mám vždycky třeba 2 roky, protože stačí pocukrovat vlasy. :) Na druhou stranu prý na mastné vlasy stejně dobře funguje i dětský pudr, ale to nemám vyzkoušeno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, spreje jsou dobré jen možná tím, že se všude dostanou :) Ta amica je vážně super :) vidíš, o dětském pudru jsem neslyšela, ale o pudru na obličej ano, že také zastává stejnou funkci :)

      Delete
  2. Ja mam batiste a jsem nesmirne spokojena.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky neni spatny ale prece jenom si myslim ze o krapitek mi amica udela lepsi kyzeny efekt ;-)

      Delete
  3. Já zatím zkoušela jen Batiste, ale nějakou jsem suchým šamponům na chuť nepřišla..

    Victoria's Secret Mango Temptation

    ReplyDelete
    Replies
    1. No my je zkousely az ted a bereme to jako zachranu rano obcas a na dovolenou ale zkus i tu amicu ;-) :-)

      Delete
  4. Jak už jsem se zmínila na IG, na Amicu nedám dopustit... Používám ji tolik let, že už si ani nevzpomenu, kdy jsem ji kupovala poprvé. Vystačí na dlouho, aplikace je snadná (já to dělám trošičku jinak - nasypu do dlaní, spíš na prsty, vlasy hodím dolů v předklonu a promasíruju hlavně ofinu a kolem uší, kde se mi mastí nejvíc). Efekt vydrží celý den a ten objem je velký bonus. Batiste má sice praktické dávkování, ale ta aplikace - já si s tím musím prostě pohrát, aby mi to vlasy neslepilo a neměla jsem bílé skvrny v tmavých vlasech. Amica mi to nedělá tolik, resp. jde opravdu dobře vyčesat nebo vytřít ručníkem, Batiste mi cuckuje na kartáči.
    Díky za článek a hezký den! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tvůj komentář ;) a tvůj styl aplikace příště vyzkouším, to mě nenapadlo a zní to fajn ;) prostě taky se mi zdá, že amica jde fakt snadno vysušit ručníkem a žádné bílé skvrny mi na pokožce nezůstávají

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)