8/05/2015

Wishlist August 2015 - Sweet Sweet End Of Summer...

Hezký den, přeji.

Taky si vychutnáváte sluneční paprsky? Já ano, slunce miluji a kdyby bylo po mém, zimní měsíce bych nejraději prospala. Ale nechci Vám dnešní oddychový článek kazit předtuchou zimních dnů. Dnešní post tedy bude jak už jsem zmínila trošku umírněnější s trochou relaxu. S novým měsícem přináším i nový wishlist, který bude opět nový věcí, jak kosmetických, tak i těch zážitkových... myslím si, že se tentokrát máte na co těšit :)
1 Olay Essentials Beauty Fluid - miluji fluidy, protože mé suché pleti dodají vláhu a slouží i jako dobrý podklad pro makeup. Poslední, který jsem vyzkoušela byl fluid od Biodermy, který nebyl špatný, ale chtěla bych vyzkoušet i něco jiného. Tento od Olay mě zaujal, navíc jsem ho viděla v drogérii Teta, takže je volně dostupný i pro nás, běžné smrtelníky. Najdete ho i na oficiálních stránkách. 100 ml stojí 165 Kč.

2 Olympus Pen E-PLP bílý - říká se o něm je stvořený pro život blogerky. A já s tím souhlasím. Je malý, dá se s ním dobře manipulovat i cestovat a je vhodný na vlogy, kterými bychom se chtěly zabývat v budoucnosti. Mě osobně se líbí toto bílé provedení. Stojí "jen" 13 990 Kč a najdete ho třeba na alza.cz

3 Zoeva sada štětců Rose Golden Vol. 2 - žádná milovnice kosmetiky a všech těchto holčičích libůstek musí mít určitě tyto krásné kosmetické štětce od Zoevy. Vím, není to zrovna levná záležitost, ale jestli se pohybujete v tomto prostředí delší dobu, určitě neprohloupíte. Zoeva má i základní sady. Mě se ale líbí tato Rose Golden, která mě okamžitě zaujala. Sada osmi štětců stojí 2 084 Kč.

4 I♥Makeup rozjasňovač, Zlatá bohyně - pořád si říkám, že tuto řadu od MakeupRevolution nepotřebuju, ale líbí se mi čim dál tím víc. Nejen ten krásný obal, ale i obsah, který leckterá blogerka chválí i s Too Faced. Mě zaujal osobně tento odstín, který je do zlatova. Tato kráska o obsahu 10g stojí 249 Kč.

5 Bomb cosmetics vonná svíčka Birds of Paradise - krásná vonná svíčka, která mě zaujala nejen svojí barvou, ale i krásným nápisem, pod kterým si hned představím západ slunce s odlétajícími ptáčky do soumraku. Líbí se mi i její provedení, kdy ze svíčky vystupují do 3D efektu srdíčka. Vaše může být za 199 Kč. A seženete jí na dekorativka.cz

A co Vy? Je něco, čím si rádi zpestřujete už teď chladnější večery? :)

4 comments:

  1. Nový foťák třeba Pen bych taky chtěla.. Jenže chtít je krásná věc a ještě hezčí by bylo kdyby se mi zničehonic na účtě objevilo 15 tisíc, haha.. :D :)

    Beauty Products | Summer 2015

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď :D až je najdeš, tak mi řekni kde a já si pro tu "patnáctku" taky dojdu :D

      Delete
  2. V teta je výprodej Olay :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee diky, tam dneska jedu, tak se podívám :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)