8/03/2015

Žluto růžový outfit

Ahojky milé čtenářky,

dnes přicházím s dalším outfitem, který nám bude ještě evokovat léto a tropické počasí. Mimochodem venku to vypadá spíše na podzim a to mě zrovna úsměv na tváři nedělá :(. Takže abych už déle nezdržovala. Outfit se mi líbí a na nošení je opravdu moc příjemný.




Top jsem dostala od rodičů a byl koupen v F&F. Je z umělého materiálu, zprvu jsem měla strach, že mi bude  nepříjemný, ale materiál je zároveň velmi lehký a vzdušný, takže na tělu neulpívá a díky tomu se nepotím. Moc se mi líbil netradiční střih. Barvu jsem zvolila žlutou (ségra má modrou).


Top je zezadu velmi důmyslně řešený a žluté cípy krásně vlají při chůzi. Pro někoho může být nevýhodou, že je top průhledný, ale lze si vzít pod top krátký bílý croptop nebo bílé tílko a problém je vyřešen, i když průhlednost vulgárně nepůsobí.

 

Nejkrásnější (v současnosti) kabelka je pro mě tato krásná letní z Deichmanna, kterou miluji. Koupila jsem si ji na začátku léta a stála kolem 500 Kč. Je prostě krásná, má letní barvičky a hodí se ke všem letním outfitům. Jedinou nevýhodou je, že vrchní klopa je uvnitř řešena látkou, která se špiní, lepší by byla koženka, která je jinak na celém povrchu kabelky.


Já jsem s z ní prostě nadšená. Zároveň má decentní zlaté zapínání, které se dobře doplňuje se žlutou partií kabelky.


Hodinky jsou jako v předchozím outfitu od značky WeWOOD.

A nakonec krásné sandálky, které jsem pořídila v F&F a povídala jsem o nich v Haul videu zde.


Doufám, že outfit se vám líbil, já jsem z něj nadšená, je lehký a hravý a do letních dní se krásně hodí. Přeji vám krásný zbytek dne a budu se na vás zase těšit v příštím článku.

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)