9/08/2015

Autumn wishlist 2015 - I Don´t Wanna a Cold Day :3

Krásný den, milé čtenářky,

taky si tajně přejete aby se na nás ještě sluníčko usmálo a vypustilo pár slunečních paprsků? Já si ani nechci přiznat, že se už blíží podzim. Musím se Vám svěřit s tím, že tyto chladné dny nemám vůbec ráda... vždy když začne toto pro mě zimní počasí, tak se obléknu co nejtepleji a "zazimuju se." Pak čekám jako méďa v noře na další teplé dny. Nerozlišuju totiž mezi podzimem a zimou, pro mne jsou tyto roční období úplně stejná.

Ale nechci ještě strašit s opravdu chladným počasím. Dnes, jako každý měsíc Vám přináším trochu oddychový článek v podobě wishlistu. A tentokrát bude celý kosmetický a hydratační! :)
Má to někdo z Vás také tak a jaké máte osvědčené metody na zahnání zimy?
1 Rimmel Provocalips, 310 Little Minx - neměla jsem tento od Rimmelu ani ten od Dermacolu, ale musím se bez mučení přiznat, že mě lákají více ty od Rimmelu. Líbí se mi ta představa, že si nanesu tekutou rtěnku a celý den by bude držet. Osobně se mi líbí tento odstín Little Minx, který sice vypadá opravdu zuřivě a neonově, ale podle swatchů na různých blozích jsem viděla, že je spíše malinový. Bude se tak skvěle hodit k podzimním barvám mého oblečení.

2 Dermacol Invisible Fixing Powder - transparentní pudr jsem neměla ještě tu čest vyzkoušet a tento od Dermacolu mě opravdu láká. Zkoušela jsem tester a strašně mě zaujal, Je lehký, měl by se přizpůsobit každé pleti. Balení 13,5g seženete na oficiálních stránkách Dermacolu za 229 Kč. :)

3 Scandaleyes voděodolná oční linka - Rimmel oční linky a tekuté linky mám moc ráda a proto mě zaujaly i tyto v kalíšku v tuhé formě. Jsou i voděodolné, což se bude hodit vzhledem k nastávajícímu uplakanému počasí. Černá barva je ta nejlepší barva. Obsah 2,4g stojí 149 Kč.

4 Lush R&B - při návštěvě v Praze, kde jsme byli před nedávnem s Tomem, jsem se po tomto vlasovém krému dívala. Je krásně hustý, skvěle voní a hlavně je určen pro vlasy ať už barvené nebo upravované žehličkou, fénem či kulmou. Proto si myslím, že mé vlasy by tuto péči víc než uvítaly. Kdyby krém nebyl dražší ani minutu bych neváhala! Balení 90ml stojí 525 Kč.

5 Dermacol Imperial Makeup, Pale - včera jsem brouzdala na webu dekorativka.cz a hledala nějaký hydratační makeup. Narazila jsem na tento od Dermacolu, který by měl být hydratační a pleť tak vyživovat. Nejsem si jistá, ale myslím si, že před pár lety se prodával v takové skleněné lahvičce. Pokud si dobře vzpomínám, krásně voněl právě po orchidejích. A jakožto pravá "sušenka" se musím připravit na nastávající chladnou zimu, moje pleť potřebuje vyživit a hlavně hydratovat a projasnit. Na webu  dekorativka.cz jej seženete ve čtyřech variantách za 129 Kč :) 

A co Vy? Prozradíte mi, čím si zpříjemňujete chladnější dny? :)

4 comments:

  1. Také bych toužila po tekutém lesku od Rimmelu, ale připadá mi zbytečně drahý :(
    FASHION & BEAUTY

    ReplyDelete
  2. Dermacol pudr je bomba. Mám ho a je skvělý, lehoučký a na pleti není vůbec vidět.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/foto-navod-nude-denni-liceni.html

    ReplyDelete
  3. Taky jsem včera publikovaal wishlist :) Přeju si ze všeho nejvíc nový EOS a micelárku od Biodermy :)

    Beauty Wishlist 2015

    ReplyDelete
    Replies
    1. EOS? Je pravda, že když je teď dostupný v dm tak nad ním taky přemýšlím :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)